Tworzenie Landing Page

Strony Landing Page — profesjonalne, nowoczesne, skuteczne.

Tworzenie Landing Page
Strony Landing Page

Projektowanie i tworzenie landing page.

Powierzając naszej agencji tworzenie landing page masz pewność, że wyróżniamy je nie tylko oczekiwaną funkcjonalnością czy oryginalną szatą graficzną, ale przede wszystkim, skoncentrowaniu na oczekiwanym rezultacie. Oferujemy strony landing page, zaprojektowane w spójnej, spersonalizowanej formie. Kładziemy nacisk na zoptymalizowany lejek sprzedażowy. Dążymy do stworzenia płynnych i pozytywnych interakcji, które mają wpływ na podejmowanie decyzji biznesowych.

Tworzenie stron landing page — dlaczego my?

Specjalizujemy się w rozwijaniu i tworzeniu kompleksowych landing page’y, bazując na starannie opracowanej strategii i budowaniu spójnego wizerunku. Nasza oferta wyróżnia się dzięki dedykowanej funkcjonalności i dopracowanej wizualizacji, co sprawia, że jesteśmy wyborem, na który warto postawić. W naszej agencji projekty stron docelowych opieramy na podstawie szczegółowego researchu. Jest to fundament decydujący o sukcesie realizacji. Informacja odgrywa tutaj najważniejszą rolę, gdyż można ją przedstawić na wiele różnych ciekawych sposobów, które wzbogacają wizualną część strony, nadając jej spersonalizowany charakter — dlatego my.

Projektowanie strony docelowej — zleć to profesjonalistom.

Oferujemy nowocześnie zaprojektowaną stronę docelową, która dostarczy Ci niezbędnych danych do szczegółowych analiz, dzięki:

  • spójnemu i bardzo przemyślanemu układowi
  • bazie wiedzy, która nada projektowi jakości
  • projektowi zgodnemu z duchem firmy
  • dowolności modyfikacji
  • dostosowaniu do urządzeń mobilnych
  • przejrzystemu kodowi, nowinkom technologicznym
  • zintegrowanym narzędziom monitorującym
Nasze projekty zapewniają:
  • koncentrację na użytkowniku
  • budowanie wizerunku marki
  • działania informacyjnych
  • nawiązywanie relacji biznesowych
Co nas wyróżnia:
  • Doświadczenie — ponad 270 zrealizowanych projektów w 30 różnych branżach.
  • Transparentność — żaden szczegół nie umknie Twojej uwadze.
  • Specjalizacja — naszymi "konikami" są praktyczne projekty i innowacyjne technologie.
Projektowanie Landing Page

Landing pages — strony dla biznesu.

Rozwój firm jest dla naszej agencji interaktywnej wodą na młyn. Znajomość psychologii biznesu, która reguluje zachowania zakupowe i konsumpcyjne, pozwala nam stworzyć skuteczną stronę docelową, która powstaje na podstawie analizy Twojej firmy, produktów i usług oraz specyfiki grupy docelowej. Strony landing page są nośnikiem informacji marketingowej oraz wiedzy biznesowej, która poszerza perspektywy Twojej firmy. Projektowanie landing page wynika z wiedzy celem dostarczania wiedzy. To odpowiedź na potrzeby każdego biznesu. Może ona występować samodzielnie, może być również rozwinięciem istniejącego już projektu. Jej skuteczność wynika ze świadomych działań marketingowych, sprzedażowych, informacyjnych, których wizualizacją się zajmujemy.

Landing page na WordPress.

Strony landing page wykonujemy w WordPress. Daje on nam nieograniczone możliwości wizualizacji każdej formy przekazu, optymalizacji i modyfikacji. To z kolei otwiera naszą wyobraźnię w tworzeniu innowacyjnych, kreatywnych, spersonalizowanych projektów, które dają wolność wyboru trendów technologicznych.

Skuteczny landing jest wyróżnia się możliwością wprowadzania drobnych liftów lub kompletnej przebudowy. Opiera się na dojrzałej architekturze informacji, która kreuje optymalne rozwiązanie dla profilu psychologicznego Twojej grupy odbiorców.

Nasz proces tworzenia i projektowania landing page’y.

Jak działa profesjonalny landing page?

Landing page nie powstaje w jeden dzień oraz nie może być pozostawiony sam sobie. Wymaga on rozwijania się w wyniku przeprowadzanych testów, celem ciągłego podwyższania współczynnika konwersji i nieustannej optymalizacji. Podczas procesu budowania i wdrożenia wymaga ona testów, analiz już dzień po ich wdrożeniu. Musi każdego dnia generować Ci niezbędne informacje. Jej drobne lifty, duże zmiany są jej kwintesencją. Dlatego zadbamy o jego następującą funkcjonalność:

  • kolekcjonowanie informacji
  • zdobywanie wiedzy na temat najbardziej przekonywujących i angażujących treści i form
  • sprawdzanie jakości kanałów sprzedażowych
  • budowanie komunikacji z klientem
  • zbieranie bazy maili leadów

Jakie są korzyści Landing Page

Strona landing page — Zalety.

1

Szybkość.

Czas to pieniądz. Tworząc strony docelowe, szczególnie dbamy o czas ich wczytywania - nadajemy tym samym im lekkości, błyskawicznie przedstawiając ofertę użytkownikowi, zwiększamy współczynnik konwersji.

2

Responsywność.

Ponad 70% osób dokonuje zakupów, podejmuje relacje biznesowe, nawiązuje kontakt za pomocą telefonów i tabletów. Tworzymy strony dopasowane do wszystkich urządzeń mobilnych.

3

Bezpieczeństwo.

Zadbanie o bezpieczeństwo jest normą, mającą na celu zapewnienie przyszłym Klientom poczucia komfortu. Dlatego właśnie, implementujemy certyfikat SSL, zabezpieczenia antyspamowe i przeciw DDoS.

4

Prosta komunikacja.

Podstawą strony lądowania jest komunikacja. Kontrolujemy, aby zawarte w niej nagłówki były świadomie przygotowane, tak aby dodawały wspólnie wartość przedmiotowi strony. Ich położenie wynikać powinna ze strategii lejka sprzedażowego.

5

Przemyślana architektura.

UI Design to podstawa w tworzeniu stron lądowania. Rozkład, waga, poszczególnych podstron musi być starannie przemyślany. Ma on prowadzić przyszłego klienta niczym drogowskazy. Skuteczne strony muszą być czytelne i łatwe w obsłudze. Formularze kontaktowe, projektujemy prosto i przejrzyście. Muszą zawierać jedynie wymagane pola, które zrealizują wyznaczone cele. Zbyt wiele elementów skutecznie odstrasza Klientów.

6

Profesjonalny wygląd.

Oprawa graficzna jest warta więcej niż 1000 słów. Jej estetyczny wygląd to absolutny mus. Zadbamy o oryginalną wizualizację na podstawie najlepszych praktyk w web designie.

Przykłady stron docelowych.

Idealny wzór strony docelowej nie istnieje. Wynika to z faktu na zróżnicowania specyfiki branży, zamierzonego celu oraz persony finalnego odbiorcy. Dlatego musi być spersonalizowana aby efektywnie spełniała swoją rolę. Strona docelowa stanowi doskonałe narzędzie wspierające działania marketingowe, skoncentrowane na osiągnięciu konkretnego rezultatu.

Oto przykłady jej wykorzystania:

  • Zachęcanie do zapisów na kurs online.
  • Pobieranie aplikacji na smartfon.
  • Generowanie leadów poprzez formularz kontaktowy.
  • Rejestracja uczestników na konferencję.
  • Zachęcanie do zakupów online.
  • Konwersja użytkowników do korzystania z trialu.
  • Zbieranie funduszy na projekt.

Landing page vs strona główna.

Strona docelowa (landing page) i strona główna różnią się pod wieloma względami, zarówno pod kątem funkcji, jak i celów. Strony docelowe i strony główne pełnią różne role w marketingu internetowym, a ich konstrukcja zależy od strategii firmy. Poznaj kilka kluczowych różnic między nimi:

Różny cel.

Strona docelowa jest stworzona w celu osiągnięcia konkretnego rezultatu, natomiast strona główna stanowi ogólny punkt wejścia do witryny, prezentujący szeroki zakres informacji o firmie, jej ofercie, wartościach i produktach/usługach.

Inne skupienie.

Landing skupia się na jednym konkretnym przekazie lub ofercie. Jest zoptymalizowana pod kątem konwersji. Strona główna obejmuje różnorodne informacje dotyczące firmy, co może skutkować mniejszą skutecznością.

Ilość zawartości.

Strona lądowania zazwyczaj jest krótsza i bardziej zwięzła, prezentująca kluczowe informacje, aby szybko przekonać użytkownika do podjęcia konkretnej akcji. Strona główna może zawierać znacznie więcej treści, od opisów produktów po historię firmy i aktualności.

Formularze i Konwersje.

Landing page często zawiera formularze zbierające dane kontaktowe lub prowadzące do bezpośredniej konwersji. W przypadku strony głównej mimo obecności formularzy, ich celem może być bardziej ogólne, na przykład zapis do newslettera czy zgłoszenie do programu partnerskiego.

Nawigacja.

LP zwykle ma ograniczoną nawigację, aby skupić uwagę użytkownika na głównej ofercie lub przekazie. Strona główna oferuje pełniejszą nawigację, umożliwiającą użytkownikowi eksplorację różnych sekcji i informacji.

Personalizacja.

Strona typu landing page często jest bardziej zoptymalizowana pod kątem personalizacji, dostosowując treść do konkretnej grupy docelowej lub kampanii. Strona główna powinna uwzględniać różnorodne grupy interesów, co może utrudniać personalizację.

Landing page — Cennik

UsługaForma wdrożeniaCzas realizacjiCena
Strona standardowaGotowy motyw / szablon5 - 10 dniod 2500 zł
Strona premiumProjekt indywidualny10 - 90 dniod 4500 zł

Koszt stworzenia landing page wynika z użytych technologii, ilości zmian, materiałów płatnych, dlatego ceny mają charakter podglądowy i nie stanowią oferty handlowej.

FAQ.

4.9/5 - (41 głosów)
+48 727 677 100