Strona internetowa firmy

przez Piotr

Aktualizacja

Strona firmowa to wirtualny obraz Twojego biznesu Od jej przygotowania zależy być albo nie być na najbardziej konkurencyjnym rynku jakim jest internet. 

Profesjonalna strona biznesowa wyróżnia się świadomym, dojrzałym, konsekwentnym budowaniem wizerunku godnego zaufania specjalisty czy pioniera na rynku. 

Strona firmy

Strona firmy.

Poprawnie dobrane strategie biznesowe, wizerunkowe, badania branży i konkurencji, działania optymalizujące zarówno technicznie jak i pod użytkownika dają kompletny obraz i kierunek Twojej działalności opartej na wyglądzie, funkcjonalności, zawartości zapisującej jej duch w pikselach i bitach kodu. Jeśli potrzebujesz oryginalnej realizacji to zleć stronę internetową w Prodesigner.

Rodzaje stron firmowych.

Do najczęściej stosowanych rodzajów stron firmowych należą:

  • Firmowe wizytówki – niewielkie strony internetowe zawierające jedynie informację o firmie, stronę kontaktową, podstrony z usługami.
  • Strony firmowe oparte na gotowych motywach. To rozbudowane witryny wraz z system zarządzania zawartością. Można je modyfikować samemu, lecz mają dużo ograniczeń. Zawierają blogi firmowe.
  • Strony premium – strony, które są zoptymalizowane pod wytyczne z Google, bezpieczeństwo, pozycjonowanie. Witryny te oparte są nadal na gotowych szablonach. Analogicznie niosą za sobą ograniczenia w rozwoju i modyfikacji.
  • Profesjonalne strony firmowe oparte o dedykowane motywy są skrojone na miarę, powstają w wyniku Twoich potrzeb, inspiracji. Nie używają builderów. Ich modyfikacja jest związana wyłącznie z kodowaniem. Nie mają żadnych ograniczeń, są idealne na rozwój.
  • Profesjonalne strony firmowe ze sklepem. Dodatkowo stronę możesz wzbogacić nowoczesnym sklepem internetowym. Zobacz, jak tworzymy sklepy internetowe.

Cele stron firmowych.

Budowanie zaufania

To nadrzędny, najważniejszy przyświecający wszystkim firmom cel, który powinien zawsze być numerem 1 podczas rozpoczęcia, prowadzenia działalności. To dzięki niemu nawiązuje się kontakty biznesowe. To on zwiększa zainteresowanie Klientów, Twoimi usługami czy produktami. To on wpływa na zwiększenie konwersji celu. To dzięki niemu zmniejszamy strach przed nawiązaniem kontaktu czy interakcją z nową, nieznaną wcześniej firmą. Zaufanie, wiarygodności, profesjonalizm zawarty w projekcie strony firmowej to absolutny mus.

Sprzedaż

Skoncentrowanie się na sprzedaży, zasięgu prowadzeniu działalności to drugi punkt, który musi być na Twojej liście. Każda strona firmowa ma za zadanie zarabiać, pozyskiwać relacje biznesowe. Doskonale rozpisana oferta bogata w oryginalną zawartość to jest to czego Twój każdy klient wymaga.

Edukacja

W profesjonalnej firmie nie może zabraknąć elementu edukacyjnego Twoich przyszłych odbiorców. Poza technicznymi meandrami Twojej usługi,  informuj i pozostań w kontakcie ze swoimi przyszłymi i nowymi klientami, pisząc blog, tutoriale. Informuj o nowych produktach, nowych informacjach o działalności Twojej firmy – pisz bloga. Umacniaj więzi i daj się poznać, rozwiązuj problemy. Stań się mentorem, nauczycielem, źródłem wiedzy. Wykorzystaj swoje doświadczenia, dziel się wiedzą. Wzbogacaj swoją witrynę ekspercką zawartością.

Kontakt 

Profesjonalne wsparcie, stały kontakt, wielorakość form komunikacji jest niezbędna w prowadzeniu internetowej firmy. Zadbanie o przejrzystość tych elementów to obowiązek.

Promocja

Każdy biznes potrzebuje promocji. Internet to najlepsze, najciekawsze, największe jak do tej pory miejsce do prowadzenia kampanii marketingowych, które kierujesz błyskawicznie targetując wybrane grupy Twoich potencjalnych odbiorców. Zainteresuj się re-marketingiem. Zainwestuj w kampanie e-mailowe. Prowadź profile na mediach społecznościowych. Poszerzaj zasięgi, poszukuj, testuj swoją branżę. Zaopatrz się w narzędzia marketingowe, inwestuj.

Konwersja

Zadbaj o wysoki współczynnik konwersji Twojego celu. Skup się na użytkowniku, jego potrzebach. Stwórz formy CTA, które przyciągają, są dostępne w każdym miejscu na stronie, zadbaj o poprawną infrastrukturę informacji na swojej witrynie.

Co powinna zawierać strona internetowa firmy?

Jasny przekaz o firmie.

Oryginalne treści, zdjęcia, filmy opisujące Twoją firmę to absolutny mus. Twórcą treści powinieneś być wyłącznie Ty, bo Ty wiesz najwięcej o swoim biznesie – nikt inny. Oczywiście warto zlecić poprawki stylistyczne i modyfikację opisów pod SEO specjaliście. Jedak oryginalność ich powierzona będzie Tobie i ona właśnie ona przyczyni się do zwiększenia widoczności Twojej działalności w wynikach wyszukiwania. 

Nie zapomnij rownież o sekcji „O Nas”, w której zawrzesz informację o pracownikach i założycielu firmy, wskazując ich kompetencje, zdjęcia biznesowe, adresy email, telefony. Tu budujesz wiarygodność oraz przedstawisz ludzką Twarz swojej działalności. Poza tym skracasz proces kontaktu do konkretnej osoby / działu / z którym klient chce się komunikować. 

Eksperckie opisy usług i produktów.

Opisy produktów muszą być, jak już wiesz, niepowtarzalne, kompletnie, ukazane językiem korzyści, oryginalnymi fotografiami, filmami, specyfikacją techniczną. Mają rozwiewać wszelkie wątpliwości co do ich jakości, zastosowań, cech szczególnych.

Historię i plany na przyszłość.

Opowiadanie historii (storytelling) jest to bardzo angażujący i uwiarygadniający firmę element, którego nie może zabraknąć. Nie ograniczaj się jedynie do historii jej powstania. Klientów nie interesuje tylko przeszłość firmy, a pomysły na przyszłość, jej aspiracje.

Sekcja FAQ

Nie zapominaj o FAQ (najczęściej zadawanych pytaniach). Skrócisz tym samym drogę swojego klienta do podjęcia decyzji o kontakcie czy zakupie. Jednocześnie wzbogacisz swoją stronę materiałami, które również Google będzie ceniło.

Portfolio wykonanych realiacji.

Zadbaj o pokazywanie efektów swojej pracy. Klienta nic bardziej nie przekonuje niż Twoje realizacje. To one są warte więcej niż 1000 słów. Zadbaj o ich jakość, prezentacje. Pokaż wachlarz swoich umiejętności. Skup się na tych realizacjach, które były przełomowym, najciekawszym projektem dla Twojej firmy. 

Recenzje Klientów.

Testimonials  – oceny Twojej pracy w formie recenzji, są bardzo cenne z punktu widzenia wizerunkowego. Budują wiarygodność i zwiększają świadomość marki. Zabiegaj o nie –  głos użytkowników Twoich usług jest najcenniejszy. Skup się również na referencjach na innych portalach. Ich suma i średnia ocen jest kluczowa w budowania firmy.

Blog firmowy.

Blog firmowy to standard każdej firmy. To dzięki niemu komunikujesz się ze swoją grupą docelową. Poza funkcją czysto informacyjną i promocyjną ma również inną bardzo ważną cechę. Obojętnie jak dogłębnie opiszesz swoje usługi, zawsze pozostanie coś co warto opisać w artykułach blogowych.  Nie dość, że umocnią one wizerunek Twojej strony, naturalnie możesz linkować do swoich usług, wzmacniając ich rolę w obrębie całej domeny. Uzupełnianie o tematy poboczne, które również są w kręgu zainteresowania Twojej publiki to obowiązek.

Formy kontaktowe.

Formy kontaktowe to podstawowe elementy każdej strony internetowej.  Jest ich kilka. Możesz je  zaimplementować, aby umożliwić lub znacząco przyspieszyć kontakt.

Adres email i numer telefonu.

To najważniejsza i najpopularniejsza formy kontaktu ze względu na fakt, że każdy z nas posiada telefon lub mail.

Godziny otwarcia.

To równie ważna informacja, którą powinno się zawsze zawierać w celach informacyjnych. Wiedza ta pozwoli klientowi oszczędzić czasu i nerwów, jeśli wie w jakich godzinach może się z Tobą skontaktować.

Mapa dojazdu.

Nie tylko dane adresowe możemy zamieścić na stronie firmowej, ale również mapę dojazdu do siedziby. Z jednej strony jest to kolejna forma uwiarygodnienia – pokazanie fizycznego adresu, ale również bardzo duże udogodnienie.

Czat.

Nie każdy biznes wymaga integracji z czatem. Wymaga to od założyciela strony firmowej podłączenia non stop do internetu i nieustanne wsparcie w tej materii. Niemniej jednak jest to coraz częstsza forma kontaktu. Dzięki makrom w nim, klient może uzyskiwać odpowiedzi n podstawowe pytania błyskawicznie. Dodatkiem może być wykorzystanie sztucznej inteligencji, która „rozmawia” lub wyczuwa potrzeby rozmówcy.

Linki do mediów społecznościowych.

Odesłanie do profili mediów społecznościowych z firmowej strony również może przynieść wymierne korzyści. Ważnym jest to aby były one aktywnie prowadzone. Wszystko jednak zależy od tego czy Twój finalny odbiorca ma tam konto i dzięki któremu może się bezproblemowo z Tobą komunikować.

Zasięg usług.

Pozycjonowanie lokalne – mówi Ci to coś ? Nie? Już wyjaśniam. Jeśli Twój biznes posiada zasięg np.: w 3 różnych miastach, województwach, to każda z Twoich podstron, które obejmują dany obszar powinna zawierać dane kontaktowe do biura tam mającego swoją siedzibę. Inne rozwiązanie może jedynie wprowadzić w błąd i zniechęcić. Zadbaj o architekturę informacji na stronie.

Wielojęzyczność.

Jest to niezbędne w momencie, gdy wśród grup klientów zainteresowanych Twoją usługą są osoby posługujące się innym językiem niż Twój natywny. Wtedy do Twoich obowiązków jest umożliwienie sprawnego wyszukiwania, czytania, komunikowania dzięki tej funkcjonalności.

Zagadnienia techniczne.

Do najważniejszych elementów technicznych, które musi mieć każda strona internetowa należą domena i serwer. Dowiedz się jak wybrać doskonałą nazwę swojej domeny i jak zadbać o szybki, bezpieczny hosting.

Domena – wybierz nazwę dla firmy. 

Od nazwy domeny, która powinna być identyczna jak nazwa firmy zależy bardzo wiele. Musi być ona prosta, szybko zapamiętana.  Zadbaj o to, aby jej wymowa nie stanowiła bariery językowej, nie sprawiała kłopotów, była przyjazna fonetycznie. 

W nazwie domeny nie stosuj przecinków, polskich znaków, unikaj końcówek, które nie targetują na kraj, w którym będziesz prowadził biznes, oraz takich jak com.pl net.pl net. 

Twórz markę, nie frazę. Unikaj zatem nazw domen, które mają nazwę taką samą jak fraza na którą się pozycjonujesz. Możesz je wykorzystać do zaplecza SEO, ale nigdy jako właściwej domeny Twojej firmy. 

Bezpieczny i szybki hosting.

Zadbaj o szybki, bezpieczny hosting, którego specyfikacja techniczna jest najnowszej generacji. Nie próbuj oszczędzać na nieznanych, małych, tanich miejscach na swoją domenę. W Google liczy się prędkość wczytywania. Dla Twoich klientów szybka strona firmowa to standard.

W pierwszym roku i tak nie ominie Ciebie promocja. Ważne jest to, abyś wiedział, z jakimi kosztami możesz się liczyć po upływie okresu promocyjnego. Dlatego teraz skup się finalnie na jakości. Ile powinieneś zapłacić za wydajny hosting po okresie promocyjnym? 

Od 400 do 800zł na następny rok, choć i tak zawsze możesz negocjować ceny.

Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze hostingu poza specyfikacją techniczną? 

Na ilość backupów w miesiącu, wsparcie techniczne, rozwój firmy hostingowej, występowanie darmowych certyfikatów SSL i automatyczne ich wdrożenie. Warto również sprawdzać ich fora (jeśli istnieją) i przejrzeć najczęściej powtarzające się problemy.

Certyfikat SSL.

Może być on darmowy wraz z zakupem domeny wraz z hostingiem, ale nie musi. W tym przypadku warto zaopatrzyć się w jego darmową wersję i samemu go wdrożyć. Możesz również pokusić się o jego płatne wersje. Wybór należy do Ciebie. Jednak jego poprawna konfiguracja i samo istnienie to mus w obecnych czasach ze względu na faworyzowanie stron z ww certyfikatem przez Google i zapewnienie minimum bezpieczeństwa dla strony.

Wybór platformy CMS WordPress.

Kolejnymi i koniecznym wyborem jest odpowiednia platforma, na której będzie działać Twoja strona firmy.  My wybraliśmy WordPress. Do najważniejszych cech, które wyróżniają ten CMS należą:

Niezależność.

WordPress to platforma oparta na Open Source (wolnym oprogramowaniu), które daje poczucie niezależności w jej modyfikowaniu i rozwoju. To co finalnie otrzymasz od np: naszej agencji interaktywnej będzie w 100% Twoją własnością – nie będziesz opłacał miesięcznych abonamentów.

Łatwość w obsłudze.

WordPress jest znany z bardzo intuicyjnego panelu zarządzania. Poznanie jego możliwości jest proste. Dlatego po paru chwilach będziesz w pełni zarządzać swoją stroną.

Elastyczność.

Każdy biznes potrzebuje rozwoju. Strony WordPress to gwarantują. Elastyczność platformy WordPress to norma. Dziś chcesz posiadać profesjonalną stronę firmową z blogiem, jutro sklep na WooCommerce, a przy okazji jeszcze stronę Landing Page – wszystko w obrębie jednej witryny – z WordPress to możliwe.

Jeśli nie wiesz czym jest ten CMS – dowiedz się więcej co to jest CMS WordPress.

Projektowanie i tworzenie stron.

„Dobry design to dobry biznes”

– Thomas Watson Jr.

Oryginalny projekt strony WWW

Nie powtarzając błędów poprzednich generacji, nie twórz strony firmowej będącej klonem kolejnej. Zadbaj o oryginalność projekcji. Spraw, aby była nietuzinkowa. Szyta na miarę, spersonalizowana. 

Nowoczesna wizualizacja.

Projektowanie strony internetowej od podstaw wyróżnia profesjonalny biznes. Nie cofaj się w czasie. Nowoczesność w projektowaniu opiera się na spersonalizowanych rozwiązaniach, a te z kolei wymagają dużo więcej pracy i tym samym poniesionych kosztów stworzenia niż wdrożenie gotowego szablonu.

To profesjonalne wizualizacje w oparciu o Twoje inspiracje są kluczem do zaistnienia na rynku. Łatwiej w takim modelu jest później rozwijać stronę firmową, wzbogacać ją nowymi funkcjonalnościami niż korzystać z gotowego szablonu, który nieustannie będziesz zmieniać, ponosząc wymierne koszty jego przebudowy.

RWD – dopasowanie do urządzeń mobilnych.

Strona firmowa musi być dopasowana do wszystkich urządzeń. 65% użytkowników dokonuje transakcji, nawiązuje kontakt właśnie tą metodą. Nie możesz tego zaniedbać. 

Pozycjonowanie i optymalizacja strony firmowej.

Zaznacz obecność w internecie, żyj w zgodzie z Google. Pozyskiwanie Klientów przez internet to trudna, wymagająca praca, która zależy od kolejnych kroków, jakie podejmiesz. Powstanie strony i budowanie marki w internecie to dopiero początek.

Optymalizacja strony firmowej pod SEO

Dążenie do doskonałości dla każdej firmy to norma. W tym przypadku profesjonalna optymalizacja strony to mus dla każdej formy prowadzenia działalności w internecie. Dlatego po wdrożeniu warto okresowo zapewnić sobie audyt techniczny SEO celem sprawdzenia, czy nadal jest ona zgodna z normami współczesnego webdesignu i webdevelopmentu, czy posiada oryginalną treść zoptymalizowaną pod SEO, czy w momencie jej rozbudowy profil linków został zachwiany.

To nie wszystko – świat się nie kręci tylko wokół Twojej firmy.

Audyt SEO może zapewnić pełną analizę konkurencji. Badania jej aktywności w internecie celem poszukiwania Klientów lub pozyskiwania wartościowych linków z branży, które podbijają jej autorytet w oczach Google. 

Zadbaj również o:

Meta tytuły – To tytuł podstrony, który będzie widoczny w przeglądarce. Zadbaj o to aby był angażujący i nakłaniał do kliknięcia w link. Doskonale zoptymalizowany tytuł zwiększa klikalność Twojej witryny, pozyskując nowych odwiedzających.

Meta opisy – krótkie opisy każdej z podstron. To one będą się wyświetlać w wyszukiwarce Google i zachęcać do odwiedzin. Muszą one w zwięzły sposób opisać treść, którą użytkownik zobaczy pod kliknięciu w link.

W nich nie może zabraknąć fraz, na które się pozycjonujesz no i oczywiście nazwy Twojej firmy. 

Szybkość wczytywania – w 2019 roku Google zapowiedziało, że strona musi się wczytywać szybciej niż 2.5 sekundy, aby być uważana za szybką. Oferowana przez nas optymalizacja stron również posiada tę usługę w ofercie. Z punktu widzenia biznesowego, im szybsza storna, tym większy współczynnik konwersji, mniej utraconych sesji.

Pozycjonowanie strony.

Jesteśmy specjalistami w pozycjonowaniu. Możesz jednak samemu wiele zdziałać w tej przestrzeni. Najważniejsza jest rozwaga, balans w działaniach i cierpliwość. Pozycjonowanie głównie polega na pozyskiwaniu linków do swojej strony z atrybutem follow. 

Gdzie nie może zabraknąć linku do Twojego biznesu?

  • Wizytówki – Napy, to miejsca w internecie,  w których wpisujesz swój biznes i przede wszystkim jego lokalizację. Dzięki wielu takich wpisom, Google wie, że jesteś np z Warszawy a nie ze Szczecina.
  • Wpisy gościnne – to Twoje wpisy na blogach w Twojej niszy. Dzięki nim masz pewność, że Twoimi odbiorcami będą ludzie, którzy są zainteresowani Twoją niszą – to najprostszy i najbardziej skuteczny proces pozyskiwania nowych odbiorców.
  • Artykuły sponsorowane – możesz płacić również za pojawienie się na większych portalach tematycznie i nie tematycznie powiązanych z Twoją branżą. Tu liczy się zasięg oraz pozyskiwanie linku ze strony z dużym autorytetem.
  • Fora branżowe – jeśli to co robisz jest Twoją pasją, na pewno znajdują się miejsca, w których bywasz od lat – to fora internetowe. Wykorzystaj to i przekieruj z użytkowników na swoją domenę.
  • Google Business – To obowiązek. Załóż konto, rozpisz dobrze swój biznes, daj się odnaleźć na mapach Google – one też mają ogromny wpływ na pozyskiwanie Klientów.
  • Portale społecznościowe – firma bez social media nie ma racji bytu. Rozwijaj swój profil, stwórz grupę w obrębie Twojej usługi, bądź aktywny. 
  • Zaplecze – stwórz wokół swojej domeny zaplecza blogowe, które linkują do Ciebie. Wiem… to ogrom pracy, ale naprawdę warto.

Marketing w Internecie.

Reklama to dźwignia handlu. To dzięki reklamom szybciej weryfikujesz swój pomysł na biznes. To dzięki nim błyskawicznie pokazujesz się w topowych wynikach wyszukiwania na wybrane przez Ciebie frazy, targetując jednocześnie je na swoją grupę docelową w przeróżny sposób (wiek, płeć, zainteresowania itd.). To doskonale miejsce na analizy, badania i finalnie szybkie pozyskiwanie Klienta. Gdzie możesz się reklamować?

  • Google Ads
  • Fora branżowe, 
  • Serwisy sprzedażowe (Allegro, Ceneo, Nokaut)
  • Faceboook Ads
  • Instagram Ads

Musisz zaopatrzyć się w reklamy wizualne w przypadku ostatnich czterech sieci reklamowych / portali społecznościowych / branżowych. I nie ominie Cię zakup projektów graficznych lub przygotowanie ich samemu.

Internet to przecież nie wszystko, możesz również użyć reklam tradycyjnych, jeśli Twój rodzaj biznesu tego wymaga. Grunt, abyś został zauważony – szybko.

Pozyskiwanie Klienta za pomocą reklam to podstawa każdego biznesu – nie lekceważ jej.

UX dla strony firmowej.

Jak widzisz, większość artykułu sprowadza się do Twojego Klienta – czytaj „Klient nasz Pan”. Co jeszcze możesz dla niego zrobić w obszarze strony firmowej? Musisz zadbać o UX (doświadczenia użytkownika).

Architektura informacji.

Zadbaj o przewidywalną, hierarchiczną, powtarzalną, ustandaryzowaną, przemyślaną strukturę wyświetlania się informacji. Przemyśl każdą sekcje, jej sens istnienia i miejsce jej pojawienia. Zadbaj o to, aby użytkownik zaangażował się w nią i komfortowo się na niej poruszał.

CTA (Call to action).

Przyciski, formy, które są kluczowe w realizowaniu celu Twojej strony firmowej muszą być widoczne od razu oraz swoją poprawą zachęcać do interakcji z nimi. Pamiętaj, że Klient ocenia czy chce się z Tobą skontaktować po wyglądzie witryny, a to jak szybko to zrobi zależy od umiejscowienia CTA.

Audyt użyteczności UX.

Aby głębiej i wszechstronniej poznać swojego Klienta warto zaopatrzyć się w audyt UX, który dogłębnie bada jego doświadczenia. Dowiedz się więcej o audycie użyteczności UX w naszym wykonaniu.

Analizy, badania, rozwój.

Najdroższą walutą w internecie jest informacja. Tylko dzięki badaniom i analizom możesz uzyskać z pierwszej ręki wytyczne, których celem jest rozwój Twojej działalności. 

Najważniejszym narzędziem, które będziesz nieustannie monitorował jest Google Analytics, które powinno być od pierwszego dnia podpięte pod Twoją domenę. 

Dzięki niemu poznasz efekty swoich działań, poznasz lepiej swojego odbiorcę. Rzetelne i sprawdzone informacje posłużą Ci do analiz i wyznaczenia lub modyfikacji wielu strategii w rozwoju, które finalnie jako realne działania wpłyną na korzyść swojej firmy.

Branding dla strony firmowej.

Logo dla firmy.

Dobre logo firmy to podstawa. Projekt logo świadczy o profesjonalnym, świadomym budowaniu marki, zapewnia rozpoznawalność, wyróżnia z tłumu. Daj nam zadbać o jego oryginalną formę i ponadczasowy charakter. Sprawdź, jakie oferujemy ceny za projekt logo.

Identyfikacji wizualna firmy.

Poza logo, jest szereg materiałów graficznych, które identyfikują firmę. 

Te fizyczne jak ulotki, wizytówki, papier firmowy, teczki firmowe, koperty, bilbordy i wirtualne — jak stopki emailowe, materiały graficzne do social media, wizualizacje w postaci wideo, rendery, mockupy, animacje. Możliwości wizualizacji Twojej firmy jest ogrom. Sprawdź cennik identyfikacji wizualnej w Prodesigner.

Administracja stron internetowych dla firm.

Bezpieczeństwo Twojej strony i Twoich Klientów jest kluczowe w prowadzeniu biznesu na tym rynku. Łatwo stracić zainteresowanie jeśli witryna generuje problemy techniczne, jest niezabezpieczona, wysyła spam, nie budzi zaufania, nie posiada odpowiednich certyfikatów. Dodatkowo łatwo stracić cały swój internetowy dorobek, jeśli nie posiadasz cyklicznych kopii zapasowych. W odpowiedzi na te zagrożenia powstała usługą administracji stron internetowych

Zapoznaj się z naszym cennikiem administracji stron internetowych.

Dodatkowo możesz się posilić wynajmem ekspertów w każdej dziedzinie rozwoju. Zarówno w obrębie budowania marki, pozycjonowania, grafiki, kodowania dodatkowych funkcjonalności i bezpieczeństwa. Polecamy nasze szeroko zakrojone wsparcie dla WordPress.

Ile kosztuje strona firmowa?

Rodzaj strony internetowejCena odDoCzas realizacji
Strona wizytówka1000zł2000złdo 10 dni
Srona firmowa2000zł4000złdo 20 dni
Strona premium4500zł6000złdo 30 dni
Profesjonalna strona firmowa6000zł10000złdo 60 dni
Stona firmowa ze sklepem7500zł30000złdo 90 dni

Zobacz ile kosztuje strona internetowa i co ma wpływ na jej czas realizacji.

Największe błędy w prowadzeniu strony firmowej.

Nie da się nie popełniać błędów, ale da się wyciągać wnioski z historii firm, które rozpoczynały swój biznes w internecie i traciły szanse na rozwój. Nie pozwól sobie na nie. Wiedza o błędach poprzedników jest niezbędna do prowadzenia współczesnej, świadomej działalności internetowej.

Nie pozwól na:

  • Ignorowanie potrzeb swoich klientów
  • Stagnację i przestoje w rozwijaniu Twojej działalności – bądź zawsze na bieżąco
  • Brak wiedzy o SEO
  • Brak analiz konkurencji, ich produktów, usług, zasięgu
  • Brak komunikacji – nawet jeśli nie jesteś w stanie wykonać zadania, informuj. Nawiązuj relacje, które dziś finansowo Ciebie nie wzbogacą. Jutro jest już inny dzień.
  • Brak czasu na prowadzenie, rozwijanie, poszukiwania nowych rynków
  • Tworzenie treści słabej jakości lub kupowanie nieoryginalnej zawartości
  • Kupowanie oprogramowania z niepewnych źródeł
  • Brak wsparcia i administracji specjalistów
  • Brak backupów / kopii zapasowych

To wszystko może zrujnować Twój biznes w internecie.

Podsumowanie

Strony firmowe są skupione na użytkowniku – od niego zaczyna się cały proces ich powstania. Klient jest wykładnią strategii, na podstawie których podejmuje się konkretne zadania służące rozwojowi biznesu. Jedynie poprzez analizy i strategie możesz odnieść tutaj sukces. Bardzo ważne są rownież kwestie typowo techniczne, które dają gwarancję bezpieczeństwa i stabilności całego projektu. Najważniejsza jest konsekwencja, aktywność i budowanie marki nie frazy.