Strona internetowa firmy
Strona firmowa to wirtualny obraz Twojego biznesu. Od jej przygotowania zależy być albo nie być na najbardziej konkurencyjnym rynku, jakim jest internet.
Profesjonalna strona firmy — zyskaj Klientów.
Poprawnie dobrane strategie biznesowe, wizerunkowe, badania branży i konkurencji, optymalizacja techniczna, jak i pod użytkownika dają kompletny obraz i kierunek Twojej działalności online.
- 1 Profesjonalna strona firmy — zyskaj Klientów.
- 2 Rodzaje stron firmowych.
- 3 Strona internetowa firmy — wyznacz cele.
- 4 Strona internetowa firmy — zadbaj o content.
- 5 Wybierz właściwy CMS.
- 6 Strona firmowa — zadbaj o wygląd.
- 7 Zyskaj więcej konwertującego ruchu do firmy.
- 8 Dąż do ideału — optymalizuj procesy na stronie firmowej.
- 9 Wykorzystaj marketing internetowy.
- 10 Zadbaj o użytkownika.
- 11 Zidentyfikuj się.
- 12 Daj się zaopiekować.
- 13 Nie popełniaj tych błędów prowadząc firmę online.
- 14 Nudne zagadnienia techniczne, o których musisz wiedzieć.
- 15 Ile kosztuje strona firmowa?
- 16 Strona firmy. Podsumowanie.
Rodzaje stron firmowych.
Do najczęściej stosowanych rodzajów stron firmowych należą:
- Firmowe wizytówki – niewielkie strony internetowe zawierające podstawowe informacje o firmie, stronę kontaktową, podstrony z usługami. Wyróżniają się niską ceną.
- Strony firmowe oparte na gotowych motywach. To rozbudowane witryny wraz z systemem zarządzania zawartością. Można je modyfikować samemu, lecz mają dużo ograniczeń. Zawierają blogi firmowe.
- Strony premium – strony, które są zoptymalizowane pod wytyczne z Google, bezpieczeństwo, pozycjonowanie. Witryny te oparte są nadal na gotowych szablonach. Analogicznie niosą za sobą ograniczenia w rozwoju i modyfikacji.
- Profesjonalne strony firmowe oparte o dedykowane motywy. Są skrojone na miarę, powstają w wyniku Twoich potrzeb, inspiracji. Nie używają builderów. Ich modyfikacja jest związana wyłącznie z kodowaniem. Nie mają żadnych ograniczeń, są idealne na rozwój.
- Profesjonalne strony firmowe ze sklepem. Dodatkowo stronę możesz wzbogacić sklepem internetowym. Zobacz, jak tworzymy sklepy internetowe.
Strona internetowa firmy — wyznacz cele.
Budowanie zaufania.
To nadrzędny, najważniejszy przyświecający wszystkim firmom cel, który powinien zawsze być numerem 1 podczas rozpoczęcia, prowadzenia działalności. To dzięki niemu nawiązuje się kontakty biznesowe. To on zwiększa zainteresowanie Klientów, Twoimi usługami czy produktami. To on wpływa na zwiększenie konwersji celu. To dzięki niemu zmniejszamy strach przed nawiązaniem kontaktu czy interakcją z nową, nieznaną wcześniej firmą. Zaufanie, wiarygodności, profesjonalizm zawarty w projekcie strony firmowej to absolutny mus.
Sprzedaż.
Skoncentrowanie się na sprzedaży, zasięgu prowadzeniu działalności to drugi punkt, który musi być na Twojej liście. Każda strona firmowa ma za zadanie zarabiać, pozyskiwać relacje biznesowe. Doskonale rozpisana oferta bogata w oryginalną zawartość to jest to, czego Twój każdy klient wymaga.
Edukacja.
W profesjonalnej firmie nie może zabraknąć elementu edukacyjnego Twoich przyszłych odbiorców. Poza technicznymi meandrami Twojej usługi informuj i pozostań w kontakcie ze swoimi przyszłymi i nowymi klientami, pisząc blog, tutoriale. Informuj o nowych produktach, nowych informacjach o działalności Twojej firmy – pisz bloga. Umacniaj więzi i daj się poznać, rozwiązuj problemy. Stań się mentorem, nauczycielem, źródłem wiedzy. Wykorzystaj swoje doświadczenia, dziel się wiedzą. Wzbogacaj swoją witrynę ekspercką zawartością.
Kontakt.
Profesjonalne wsparcie, stały kontakt, wielorakość form komunikacji jest niezbędna w prowadzeniu internetowej firmy. Zadbanie o przejrzystość tych elementów to obowiązek.
Promocja.
Każdy biznes potrzebuje promocji. Internet to najlepsze, najciekawsze, największe jak do tej pory miejsce do prowadzenia kampanii marketingowych, które kierujesz błyskawicznie targetując wybrane grupy Twoich potencjalnych odbiorców. Zainteresuj się re-marketingiem. Zainwestuj w kampanie e-mailowe. Prowadź profile na mediach społecznościowych. Poszerzaj zasięgi, poszukuj, testuj swoją branżę. Zaopatrz się w narzędzia marketingowe, inwestuj.
Konwersja.
Zadbaj o wysoki współczynnik konwersji Twojego celu. Skup się na użytkowniku, jego potrzebach. Stwórz formy CTA, które przyciągają, są dostępne w każdym miejscu na stronie, zadbaj o poprawną infrastrukturę informacji na swojej witrynie.
Strona internetowa firmy — zadbaj o content.
Jasny przekaz o firmie.
Oryginalne treści, zdjęcia, filmy opisujące Twoją firmę to absolutny mus. Twórcą treści powinieneś być wyłącznie Ty, bo Ty wiesz najwięcej o swoim biznesie – nikt inny. Oczywiście warto zlecić poprawki stylistyczne i modyfikację opisów pod SEO specjaliście. Jedak oryginalność ich powierzona będzie Ci i ona właśnie ona przyczyni się do zwiększenia widoczności Twojej działalności w wynikach wyszukiwania.
Nie zapomnij również o sekcji „O Nas”. Zawrzesz w niej informację o pracownikach i założycielu firmy, wskazując ich kompetencje, zdjęcia biznesowe, adresy email, telefony. Tu budujesz wiarygodność oraz przedstawisz ludzką Twarz swojej działalności. Poza tym skracasz proces kontaktu do konkretnej osoby / działu / z którym klient chce się komunikować.
Eksperckie opisy usług i produktów.
Opisy produktów muszą być niepowtarzalne, kompletnie, ukazane językiem korzyści, oryginalnymi fotografiami, filmami, specyfikacją techniczną. Mają rozwiewać wszelkie wątpliwości co do ich jakości, zastosowań, cech szczególnych.
Historię i plany na przyszłość.
Opowiadanie historii (storytelling) jest to bardzo angażujący i uwiarygadniający firmę element, którego nie może zabraknąć. Nie ograniczaj się jedynie do historii jej powstania. Klientów nie interesuje tylko przeszłość firmy, a pomysły na przyszłość, jej aspiracje.
Sekcja FAQ.
Nie zapominaj o FAQ (najczęściej zadawanych pytaniach). Skrócisz tym samym drogę swojego klienta do podjęcia decyzji o kontakcie czy zakupie. Jednocześnie wzbogacisz swoją stronę materiałami, które również Google będzie ceniło.
Portfolio wykonanych realizacji.
Zadbaj o pokazywanie efektów swojej pracy. Klienta nic bardziej nie przekonuje niż Twoje realizacje. To one są warte więcej niż 1000 słów. Zadbaj o ich jakość, prezentacje. Pokaż wachlarz swoich umiejętności. Skup się na tych realizacjach, które były przełomowym, najciekawszym projektem dla Twojej firmy.
Recenzje Klientów.
Oceny Twojej pracy w formie recenzji, są bardzo cenne z punktu widzenia wizerunkowego. Budują wiarygodność i zwiększają świadomość marki. Zabiegaj o nie – głos użytkowników Twoich usług jest najcenniejszy. Skup się również na referencjach na innych portalach. Ich suma i średnia ocen jest kluczowa w budowaniu firmy.
Blog firmowy.
Blog firmowy to standard każdej firmy. To dzięki niemu komunikujesz się ze swoją grupą docelową. Poza funkcją czysto informacyjną i promocyjną ma również inną bardzo ważną cechę. Obojętnie jak dogłębnie opiszesz swoje usługi, zawsze pozostanie coś, co warto opisać w artykułach blogowych. Nie dość, że umocnią one wizerunek Twojej strony, naturalnie możesz linkować do swoich usług, wzmacniając ich rolę w obrębie całej domeny. Uzupełnianie o tematy poboczne, które również są w kręgu zainteresowania Twojej publiki to obowiązek.
Formularze kontaktowe.
Formy kontaktowe to podstawowe elementy każdej strony internetowej. Jest ich kilka. Możesz je zaimplementować, aby umożliwić lub znacząco przyspieszyć kontakt.
Adres email i numer telefonu.
To najważniejsza i najpopularniejsza formy kontaktu ze względu na fakt, że każdy z nas posiada telefon lub mail.
Godziny otwarcia.
To równie ważna informacja, którą powinno się zawsze zawierać w celach informacyjnych. Wiedza ta pozwoli klientowi oszczędzić czasu i nerwów, jeśli wie, w jakich godzinach może się z Tobą skontaktować.
Mapa dojazdu.
Nie tylko dane adresowe możemy zamieścić na stronie firmowej, ale również mapę dojazdu do siedziby. Z jednej strony jest to kolejna forma uwiarygodnienia – pokazanie fizycznego adresu, ale również bardzo duże udogodnienie.
Czat.
Nie każdy biznes wymaga integracji z czatem. Wymaga to od założyciela strony firmowej podłączenia non stop do internetu i nieustanne wsparcie w tej materii. Niemniej jednak jest to coraz częstsza forma kontaktu. Dzięki makrom Klient może uzyskiwać odpowiedzi na podstawowe pytania błyskawicznie. Dodatkiem może być wykorzystanie sztucznej inteligencji, która „rozmawia” lub wyczuwa potrzeby rozmówcy.
Linki do mediów społecznościowych.
Odesłanie do profili mediów społecznościowych z firmowej strony również może przynieść wymierne korzyści. Ważne jest to, aby były one aktywnie prowadzone. Wszystko jednak zależy od tego, czy Twój finalny odbiorca ma tam konto i dzięki któremu może się bezproblemowo z Tobą komunikować.
Zasięg usług.
Pozycjonowanie lokalne – mówi Ci to coś ? Nie? Już wyjaśniam. Jeśli Twój biznes posiada zasięg np.: w 3 różnych miastach, województwach, to każda z Twoich podstron, które obejmują dany obszar, powinna zawierać dane kontaktowe do biura tam mającego swoją siedzibę. Inne rozwiązanie może jedynie wprowadzić w błąd i zniechęcić. Zadbaj o architekturę informacji na stronie.
Wielojęzyczność.
Jest to niezbędne w momencie, gdy wśród grup klientów zainteresowanych Twoją usługą są osoby posługujące się innym językiem niż Twój natywny. Wtedy do Twoich obowiązków jest umożliwienie sprawnego wyszukiwania, czytania, komunikowania dzięki tej funkcjonalności.
Wybierz właściwy CMS.
Kolejnymi i koniecznym wyborem jest odpowiednia platforma, na której będzie działać Twoja strona www firmy. My wybraliśmy WordPress. Do najważniejszych cech, które wyróżniają ten CMS, należą:
Niezależność.
WordPress to platforma oparta na open source (otwartym oprogramowaniu), które daje poczucie niezależności w jej modyfikowaniu i rozwoju. To, co finalnie otrzymasz od np.: naszej agencji interaktywnej będzie w 100% Twoją własnością – nie będziesz opłacał miesięcznych abonamentów.
Łatwość w obsłudze.
WordPress jest znany z bardzo intuicyjnego panelu zarządzania. Poznanie jego możliwości jest proste. Dlatego po paru chwilach będziesz w pełni zarządzać swoją stroną.
Elastyczność.
Każdy biznes potrzebuje rozwoju, strony WordPress to gwarantują. Elastyczność platformy WordPress to norma. Dziś chcesz posiadać profesjonalną stronę firmową z blogiem, jutro sklep na WooCommerce, a przy okazji jeszcze stronę landing page – wszystko w obrębie jednej witryny – z WordPress to możliwe.
Sprawdź, czym jest CMS WordPress.
Strona firmowa — zadbaj o wygląd.
„Dobry design to dobry biznes”
– Thomas Watson Jr.
Oryginalna i estetyczna oprawa.
Nie powtarzając błędów poprzednich generacji, nie twórz strony firmowej dla samego posiadania. Zadbaj o oryginalność projekcji. Spraw, aby była nietuzinkowa. Szyta na miarę, spersonalizowana. Zyskaj witrynę opartą na spersonalizowanym wyglądzie, funkcjonalności, zawartości zapisującej jej duch w pikselach i bitach kodu i zleć stronę internetową w Prodesigner.
To profesjonalne wizualizacje na podstawie Twoich inspiracji są kluczem do zaistnienia na rynku. Łatwiej w takim modelu jest później rozwijać stronę firmową, wzbogacać ją nowymi funkcjonalnościami.
Dopasowanie do urządzeń mobilnych.
Strona firmy musi być dopasowana do wszystkich urządzeń. 75% użytkowników dokonuje transakcji, nawiązuje kontakt właśnie tą metodą. Nie możesz tego zaniedbać.
Zyskaj więcej konwertującego ruchu do firmy.
Zaznacz obecność w internecie, żyj w zgodzie z Google. Pozyskiwanie Klientów przez internet to trudna, wymagająca praca, która zależy od kolejnych kroków, jakie podejmiesz. Powstanie strony i budowanie marki w internecie to dopiero początek.
Gdzie nie może zabraknąć linku do Twojego biznesu?
- Wizytówki – Napy, to miejsca w internecie, w których wpisujesz swój biznes i przede wszystkim jego lokalizację. Dzięki wielu takim wpisom Google wie, że jesteś np.: z Warszawy, a nie ze Szczecina.
- Wpisy gościnne – to Twoje wpisy na blogach w Twojej niszy. Dzięki nim masz pewność, że Twoimi odbiorcami będą ludzie, którzy są zainteresowani Twoją niszą – to najprostszy i najbardziej skuteczny proces pozyskiwania nowych odbiorców.
- Artykuły sponsorowane – możesz płacić również za pojawienie się na większych portalach tematycznie i nie tematycznie powiązanych z Twoją branżą. Tu liczy się zasięg oraz pozyskiwanie linku ze strony z dużym autorytetem.
- Fora branżowe – jeśli to, co robisz, jest Twoją pasją, na pewno znajdują się miejsca, w których bywasz od lat – to fora internetowe. Wykorzystaj to i przekieruj z użytkowników na swoją domenę.
- Google Biznes – To obowiązek. Załóż konto, rozpisz dobrze swój biznes, daj się odnaleźć na mapach Google – one też mają ogromny wpływ na pozyskiwanie Klientów.
- Portale społecznościowe – firma bez social media nie ma racji bytu. Rozwijaj swój profil, stwórz grupę w obrębie Twojej usługi, bądź aktywny.
- Zaplecze – stwórz wokół swojej domeny zaplecza blogowe, które linkują do Ciebie. Wiem… to ogrom pracy, ale naprawdę warto.
Możesz samemu wiele zdziałać w tej przestrzeni. Najważniejsza jest rozwaga, balans w działaniach i cierpliwość. Zobacz, czym jest pozycjonowanie.
Dąż do ideału — optymalizuj procesy na stronie firmowej.
Dążenie do doskonałości dla każdej firmy to norma. W tym przypadku profesjonalna optymalizacja strony to mus dla każdej formy prowadzenia działalności w internecie. Dlatego po wdrożeniu warto okresowo zapewnić sobie audyt techniczny SEO celem sprawdzenia, czy nadal jest ona zgodna z normami współczesnego webdesignu i webdevelopmentu, czy posiada oryginalną treść zoptymalizowaną pod SEO, czy w momencie jej rozbudowy profil linków został zachwiany.
To nie wszystko – świat się nie kręci tylko wokół Twojej firmy.
Zadbaj również o:
Meta tytuły – To tytuł podstrony, który będzie widoczny w przeglądarce. Zadbaj o to, aby był angażujący i nakłaniał do kliknięcia link. Doskonale zoptymalizowany tytuł zwiększa klikalność Twojej witryny, pozyskując nowych odwiedzających.
Meta opisy – krótkie opisy każdej z podstron. To one będą się wyświetlać w wyszukiwarce Google i zachęcać do odwiedzin. Muszą one w zwięzły sposób opisać treść, którą użytkownik zobaczy pod linkiem.
W nich nie może zabraknąć fraz, na które się pozycjonujesz no i oczywiście nazwy Twojej firmy.
Szybkość wczytywania – w 2019 roku Google zapowiedziało, że strona musi się wczytywać szybciej niż 2.5 sekundy, aby być uważana za szybką. Oferowana przez nas optymalizacja stron również posiada tę usługę w ofercie. Z punktu widzenia biznesowego, im szybsza storna, tym większy współczynnik konwersji, mniej utraconych sesji.
Wykorzystaj marketing internetowy.
Reklama to dźwignia handlu. To dzięki reklamom szybciej weryfikujesz swój pomysł na biznes. To dzięki nim błyskawicznie pokazujesz się w topowych wynikach wyszukiwania na wybrane przez Ciebie frazy, targetując jednocześnie je na swoją grupę docelową w przeróżny sposób (wiek, płeć, zainteresowania itd.). To doskonale miejsce na analizy, badania i finalnie szybkie pozyskiwanie Klienta. Gdzie możesz się reklamować?
- Google Ads
- Fora branżowe,
- Serwisy sprzedażowe (Allegro, Ceneo, Nokaut)
- Facebook Ads
- Instagram Ads
Musisz zaopatrzyć się w reklamy wizualne w przypadku ostatnich czterech sieci reklamowych / portali społecznościowych / branżowych. I nie ominie Cię zakup projektów graficznych lub przygotowanie ich samemu.
Internet to przecież nie wszystko, możesz również użyć reklam tradycyjnych, jeśli Twój rodzaj biznesu tego wymaga. Grunt, abyś został zauważony – szybko.
Pozyskiwanie Klienta za pomocą reklam to podstawa każdego biznesu – nie lekceważ jej.
Zadbaj o użytkownika.
Jak widzisz, większość artykułu sprowadza się do Twojego Klienta – czytaj „Klient nasz Pan”. Co jeszcze możesz dla niego zrobić w obszarze strony firmowej? Musisz zadbać o UX (doświadczenia użytkownika).
Architektura informacji.
Zadbaj o przewidywalną, hierarchiczną, powtarzalną, u standaryzowaną, przemyślaną strukturę wyświetlania się informacji. Przemyśl każdą sekcję, jej sens istnienia i miejsce jej pojawienia. Zadbaj o to, aby użytkownik zaangażował się w nią i komfortowo się na niej poruszał.
CTA (Call to action).
Przyciski, formularze kontaktowe są kluczowe w realizowaniu celu Twojej strony firmowej, muszą być widoczne od razu oraz swoją poprawą zachęcać do interakcji z nimi. Pamiętaj, że Klient ocenia czy chce się z Tobą skontaktować po wyglądzie witryny, a to jak szybko to zrobi, zależy od umiejscowienia CTA.
Audyt użyteczności UX.
Aby głębiej i wszechstronniej poznać swojego Klienta warto zaopatrzyć się w audyt UX, który dogłębnie bada jego doświadczenia. Dowiedz się więcej o audycie użyteczności UX w naszym wykonaniu.
Analizy, badania, rozwój.
Najdroższą walutą w internecie jest informacja. Tylko dzięki badaniom i analizom możesz uzyskać z pierwszej ręki wytyczne, których celem jest rozwój Twojej działalności.
Najważniejszym narzędziem jest Google Analytics, które powinno być od pierwszego dnia podpięte pod Twoją domenę.
Dzięki niemu poznasz efekty swoich działań, poznasz lepiej swojego odbiorcę. Rzetelne i sprawdzone informacje posłużą Ci do analiz i wyznaczenia lub modyfikacji wielu strategii w rozwoju, które finalnie jako realne działania wpłyną na korzyść swojej firmy.
Zidentyfikuj się.
Logo dla firmy.
Dobre logo firmy to podstawa. Projekt logo świadczy o profesjonalnym, świadomym budowaniu marki, zapewnia rozpoznawalność, wyróżnia z tłumu. Daj nam zadbać o oryginalną formę i ponadczasowy charakter. Sprawdź, jakie oferujemy ceny za projekt logo.
Identyfikacji wizualna firmy.
Poza logo jest szereg materiałów graficznych, które identyfikują firmę.
Te fizyczne jak ulotki, wizytówki, papier firmowy, teczki firmowe, koperty, bilbordy i wirtualne — jak stopki e-mailowe, materiały graficzne do social media, wizualizacje w postaci wideo, rendery, mockupy, animacje. Możliwości wizualizacji Twojej firmy jest ogrom. Sprawdź cennik identyfikacji wizualnej w Prodesigner.
Daj się zaopiekować.
Bezpieczeństwo Twojej strony i Twoich Klientów jest kluczowe w prowadzeniu biznesu na tym rynku. Łatwo stracić zainteresowanie, jeśli witryna generuje problemy techniczne, jest niezabezpieczona, wysyła spam, nie budzi zaufania, nie posiada odpowiednich certyfikatów. Dodatkowo łatwo stracić cały swój internetowy dorobek, jeśli nie posiadasz cyklicznych kopii zapasowych. W odpowiedzi na te zagrożenia powstałą usługą administracji stron internetowych.
Zapoznaj się z naszym cennikiem administracji stron internetowych.
Dodatkowo możesz się posilić wynajmem ekspertów w każdej dziedzinie rozwoju. Zarówno w obrębie budowania marki, pozycjonowania, grafiki, kodowania dodatkowych funkcjonalności i bezpieczeństwa. Polecamy nasze szeroko zakrojone wsparcie dla WordPress.
Nie popełniaj tych błędów prowadząc firmę online.
Nie da się nie popełniać błędów, ale da się wyciągać wnioski z historii firm, które rozpoczynały swój biznes w internecie i traciły szanse na rozwój. Nie pozwól sobie na nie. Wiedza o błędach poprzedników jest niezbędna do prowadzenia współczesnej, świadomej działalności internetowej.
Nie pozwól na:
- Ignorowanie potrzeb swoich klientów
- Stagnację i przestoje w rozwijaniu Twojej działalności – bądź zawsze na bieżąco
- Brak wiedzy o SEO
- Brak analiz konkurencji, ich produktów, usług, zasięgu
- Brak komunikacji – nawet jeśli nie jesteś w stanie wykonać zadania, informuj. Nawiązuj relacje, które dziś finansowo Ciebie nie wzbogacą. Jutro jest już inny dzień.
- Brak czasu na prowadzenie, rozwijanie, poszukiwania nowych rynków
- Tworzenie treści słabej jakości lub kupowanie nieoryginalnej zawartości
- Kupowanie oprogramowania z niepewnych źródeł
- Brak wsparcia i administracji specjalistów
- Brak backupów / kopii zapasowych
To wszystko może zrujnować Twój biznes w internecie.
Nudne zagadnienia techniczne, o których musisz wiedzieć.
Do najważniejszych elementów technicznych, które musi mieć każda strona internetowa, należą domena i serwer. Dowiedz się jak wybrać doskonałą nazwę swojej domeny i jak zadbać o szybki, bezpieczny hosting.
Domena.
Od nazwy domeny, która powinna być identyczna, jak nazwa firmy zależy bardzo wiele. Musi być ona prosta, szybko zapamiętana. Zadbaj o to, aby jej wymowa nie stanowiła bariery językowej, nie sprawiała kłopotów, była przyjazna fonetycznie.
W nazwie domeny nie stosuj przecinków, polskich znaków, unikaj końcówek, które nie targetują na kraj, w którym będziesz prowadził biznes, oraz takich jak com.pl net.pl net.
Twórz markę, nie frazę. Unikaj zatem nazw domen, które mają nazwę taką samą jak fraza, na którą się pozycjonujesz. Możesz je wykorzystać do zaplecza SEO, ale nigdy jako właściwej domeny Twojej firmy.
Bezpieczny i szybki hosting.
Zadbaj o szybki, bezpieczny hosting, którego specyfikacja techniczna jest najnowszej generacji. Nie próbuj oszczędzać na nieznanych, małych, tanich miejscach na swoją domenę. W Google liczy się prędkość wczytywania. Dla Twoich klientów szybka strona firmowa to standard.
W pierwszym roku i tak nie ominie Cię promocja. Ważne jest to, abyś wiedział, z jakimi kosztami możesz się liczyć po upływie okresu promocyjnego. Dlatego teraz skup się finalnie na jakości. Ile powinieneś zapłacić za wydajny hosting po okresie promocyjnym?
Od 400 do 800 zł na następny rok, choć i tak zawsze możesz negocjować ceny.
Na co warto zwrócić uwagę przy wyborze hostingu poza specyfikacją techniczną?
Na ilość backupów w miesiącu, wsparcie techniczne, rozwój firmy hostingowej, występowanie darmowych certyfikatów SSL i automatyczne ich wdrożenie. Warto również sprawdzać ich fora (jeśli istnieją) i przejrzeć najczęściej powtarzające się problemy.
Certyfikat SSL.
Może być on darmowy wraz z zakupem domeny wraz z hostingiem, ale nie musi. W tym przypadku warto zaopatrzyć się w darmową wersję i samemu go wdrożyć. Możesz również pokusić się o płatne wersje. Wybór należy do Ciebie. Jednak jego poprawna konfiguracja i samo istnienie to mus w obecnych czasach ze względu na faworyzowanie stron z ww certyfikatem przez Google i zapewnienie minimum bezpieczeństwa dla strony.
Ile kosztuje strona firmowa?
Rodzaj strony internetowej | Cena od. | Cena do. | Czas realizacji. |
Strona wizytówka | 1000 zł | 2000 zł | do 10 dni |
Strona firmowa | 2000 zł | 4000 zł | do 20 dni |
Strona premium | 4500 zł | 6000 zł | do 30 dni |
Profesjonalna strona firmowa | 6000 zł | 10000 zł | do 60 dni |
Strona firmowa ze sklepem | 7500 zł | 30000 zł | do 90 dni |
Zobacz ile kosztuje strona internetowa i co ma wpływ na jej czas realizacji.
Strona firmy. Podsumowanie.
Strony firmowe są skupione na użytkowniku – od niego zaczyna się cały proces ich powstania. Klient jest wykładnią strategii, na podstawie których podejmuje się konkretne zadania służące rozwojowi biznesu. Jedynie poprzez analizy i strategie możesz odnieść tutaj sukces. Bardzo ważne są również kwestie typowo techniczne, które dają gwarancję bezpieczeństwa i stabilności całego projektu. Najważniejsza jest konsekwencja, aktywność i budowanie marki nie frazy.