Pozycjonowanie stron

Naszą pracę opieramy na dojrzałych decyzjach, przemyślanych strategiach oraz wiarygodności, gdzie szczerość jest wartością stałą.

Nie wróżymy z fusów, nie obiecujemy niemożliwego. Wykonujemy kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych, które wspieramy profesjonalnym zapleczem programistycznym, copywritterskim, marketingowym, reklamowym.

  • Twoja strona

Dlaczego pozycjonowanie strony internetowej warto powierzyć w Prodesigner?

W drodze na szczyt wyszukiwarek internetowych

To nie 9 lat doświadczeń czy obsługa setek firm, ani nie to, że dla nas liczą się efekty, nie obietnice.

Jesteśmy zgranym zespołem, który łączy elementy agencji interaktywnej, kreatywnej, graficznej i naturalnie agencji SEO. Wyróżniamy się kompleksowymi usługami SEO, zapewniając pozycjonowanie stron od A do Z, skupiając się przede wszystkim na budowaniu autorytetu i wiarygodności, która jest najdroższą walutą w internecie i jest realnym czynnikiem rankingowym.

To szukanie szans rozwoju, kreowanie wizerunku, pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży, nawiązywanie relacji biznesowych - tu możesz na nas liczyć.

Świadome, wielowątkowe pozycjonowanie stron www - to nas wyróżnia.

Pozycjonowanie - oferta

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych i sklepów www, które opieramy na rzetelnej wiedzy dotyczącej zmieniających się algorytmów Google, bieżących analizach, monitorowaniu sieci, budowania zróżnicowanego profilu linków i ciągłym poszukiwaniu nowych rozwiązań. Nasza oferta zakłada pozyskiwanie ruchu pod względem jakościowym (przyciągając wyselekcjonowane grupy użytkowników, które potencjalnie byłyby zainteresowane Twoimi produktami czy usługami - potocznie nazywa się to targetowaniem na grupy docelowe) oraz ilościowym - pozyskiwaniem wysokiego natężenia ruchu w obrębie witryny, który pozyskujemy na 3 polach:

  • Organicznie - naturalny (SERP)
  • Marketing internetowy (SEM)
  • PPC - prowadzenie kampanii Gooogle Ads (dawne Adwords)

Efektywne pozycjonowanie stron www

Wysoka i ugruntowana pozycja na wymagającym rynku jakim jest internet to cel każdej współczesnej firmy. Swoistą odpowiedzią na jego realizację jest efektywne pozycjonowanie wyrażącjące się wykorzystaniem przez nas wiedzy technicznej, marketingowej na najwyższym poziomie, przyczyniając się do budowania wiarygodności, zasięgu oraz szybszego dotarcia do wyselekcjonowanego klienta. Dzięki nam zyskasz:

  • Większą rozpoznawalność
  • Możliwość skalowania usług
  • Szersze grono odbiorców
  • Wyselekcjonowaną grupę docelową

Rzetelne pozycjonowanie sklepów internetowych

Większy zysk, wyższy współczynnik konwersji, napływ jakościowych klientów oraz rosnąca liczba powracających kupujących - za to odpowiada wysoka pozycja sklepu internetowego oraz jego optymalizacja. Pozycjonowanie sklepów internetowych to najskuteczniejsza forma reklamy w internecie, którą oferujemy.

Pozycjonowanie sklepu internetowego opieramy na dojrzałych strategiach, optymalizacji procesu zakupowego, marketingu SEM i kampaniach PPC.

Budujemy silny e-commerce oparty na najlepszych praktykach, które procentują każdego dnia.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie stron w Google?

Nawiązywanie relacji biznesowych

Nawiązuje relacje biznesowe

Dzięki napływowi wartościowego ruchu na Twoją stronę, w sposób naturalny nawiązujesz kontakty biznesowe, zawierasz umowy, sprzedajesz usługi, realizujesz cele biznesowe, otwierasz się na rynek, nawiązujesz relacje.

Redukuje koszty pozyskania Klientów

Redukuje koszty pozyskania Klientów

Pozycjonowanie jest formą inwestycji długofalowej. Choć jest ono procesem to nawet jednorazowe działania jej obrębie generują efekty, które można odczuwać latami bez dodatkowych kosztów.

Tworzenie przewagi konkurencyjnej

Tworzy przewagę konkurencyjną

Nazwa Twojej witryny, pojawiając się na topowych pozycjach, samoistnie zapada w pamięć użytkowników, którzy finalnie utożsamią ją z usługą, którą świadczysz.

Budowanie wizerunku w internecie

Buduje wizerunek i wiarygodność

Wizerunek buduje się latami. Budowanie społeczności wokół witryny to jedno z najtrudniejszych wyzwań, którym pomagają wyższe pozycje w wyszukiwarce. Im większa liczba odwiedzających witrynę, tym łatwiej i szybciej zaistnieć w świadomości odbiorców. Posiadanie rzeszy wiernych użytkowników nie tylko redukuje koszty, ale buduje wiarygodność.

Analizy, strategie i testy dla marketinngu internetowego

Daje przestrzeń do testów, analiz, strategii

Strona internetowa z dużym ruchem jest świetnym polem do testów, badań, analiz i wdrożeń różnych strategii. Ich efekty są bezcenną wiedzą umożliwiającą znalezienie optymalnych kanałów marketingowych, optymalizację konwersji oraz pozwalającą dokładnie poznać Twoją grupę docelową.

Pozycjonowanie pełni fukcję informacyjną

Pełni funkcję informacyjną

Informacja to najcenniejsza waluta dla każdego świadomego biznesu. Pozycjonowanie stron www dostarcza ogrom danych, które pomagają podejmować strategiczne decyzje, wyprzedzając konkurencję. Dzięki nim masz aktualną wiedzę odnośnie zmian, jakie zachodzą w obszarze Twojej branży, grupy docelowej, trendów itd.

Efekty pozycjonowania stron

Poznaj efekty, których możesz się spodziewać.

Dla strony

  • Wzrost pozycji strony na konkurencyjne frazy
  • Pozycjonowanie na większą ilości słów kluczowych
  • Wzrost ruchu organicznego
  • Wyższe pozycje w Google Maps

Dla firmy

  • Nazwa firmy w podpowiedziach Google
  • Wzrost wyszukiwań dla Brandu
  • "Szybsza i skuteczniejsza sprzedaż towarów czy usług
  • Możliwość przeprowadzenia testów A/B
Jak pozycjonujemy strony www?

W oparciu o słowa kluczowe

Content is the king

Pozycjonujemy strony za pomocą słów kluczowych zawartych w treści to najstarsza forma pozyskiwania wartościowego ruchu. Aby tworzyć wartościową treść przyciągającą odbiorców, należy rozważyć strategię w oparciu o słowa kluczowe. Słowa kluczowe to wyrazy, zwroty, hasła, które użytkownik wpisuje szukając właściwej odpowiedzi. Przybierają one różną formę, dzieląc się na:

  • Krótkie wyrażenia - jedno lub dwuwyrazowe
  • Długie ogony (Long tail) - składają się z trzech+ słów
  • LSI - semantyczne słowa kluczowe
  • Brandowe słowa kluczowe

Słowa klucze dobrane do specyfiki Twojej działalności i lokalizacji oceniane są przez nas pod kątem celowości ich wyszukiwań oraz wolumenu ich wyświetleń. Dokonujemy kompletnej ich analizy, skupiając się na jak najlepszym ich dopasowaniu do Twojej grupy docelowej i specyfiki branży. Wysokie pozycje na wiele słów kluczowych dają możliwość szybszej ekspansji i budowania ugruntowanego miejsca w branży.

Na zasięg prowadzonej działalności

Wszystko zależy od specyfiki Twojej działalności i planów jej ekspansji. Pozycjonowanie strony www odbywa się w trzech sposobach pozyskiwania odbiorców w internecie, gdzie wyznacznikiem jest promień prowadzenia działalności. To pozycjonowanie lokalne, gdzie Twoja grupa docelowa znajduje się w Twoim mieście czy regionie, pozycjonowanie krajowe oraz pozycjonowanie globalne. Niezależnie od targetowania nieodłącznym elementem jest Google Maps (na których również należy się pozycjonować).

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu lokalnym oraz ogólnokrajowym, wspierając biznesy firm działających w obrębie naszego kraju.

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych to nieustanny proces utrzymania wysokiej bądź uzyskania najwyższej pozycji strony w wyszukiwarce internetowej przy ciągłym zwiększeniu liczby użytkowników zainteresowanych daną usługą, ofertą lub produktem. Jest ono zespołem działań marketingowych, reklamowych, wizerunkowych oraz stricte technicznych. Pozycjonowanie jest formą strategii w tworzeniu profilów linkowych, doborze słów kluczowych, content marketingu, kreowaniu wizerunku w internecie.

Jakie są najważniejsze cele w pozycjonowaniu?

  • zwiększenie ruchu organicznego (naturalnego)
  • podwyższenie pozycji strony na określone frazy
  • zwiększenie zasięgu/ilości słów kluczowych

Czy pozycjonowanie stron w Google to dobry wybór?

Jest kilkanaście wyszukiwarek treści w internecie, ale tylko jedna odpowiada za ponad 98% wyszukiwań (w Polsce) - to wyszukiwarka Google. Wybór użytkowników nie pozostawia cienia wątpliwości, gdzie i kto faktycznie otwiera wirtualny rynek, w którym nie może zabraknąć Twojego biznesu - dlatego też pozycjonowanie stron w Google jest jedynym słusznym wyborem.

Dlaczego wyszukiwarka Google jest taka popularna?

Google budzi zaufanie od lat wyznaczając standardy, ciągle ewoluując, zapewnia nam bezpieczeństwo, daje najtrafniejsze rezultaty naszych wyszukiwań. Choć ukierunkowane jest globalnie, działa lokalnie. Dba o doświadczenia użytkownika, dając mu ogrom możliwości w jednej aplikacji. Nieważne więc czy jesteśmy niedzielnymi surferami internetu, czy spędzamy tutaj większość życia, czy prowadzimy działalności o szerokim czy wąskim (lokalnym) zasięgu - znajdziemy tutaj wszystko, czego potrzebujemy. Warto dodać, że poza wyszukiwaniem treści, zdjęć, wideo, map i produktów, Google oferuje:

  • Największą sięć reklamową - Google Ads
  • Narzędzia dla analityków, webmasterów, marketerów, testerów

Sprawdź jak wygląda pozycjonowanie krok po kroku.

  • Rozmowa

    Cały proces jest pętlą, która zaczyna się od rozmów, określenia jasnych celów, wytyczania strategii marketingowych krótko i długofalowych, poszukiwaniu szans rozwoju.

  • Audyty

    Wykonujemy audyt SEO, audyt UX i UI oraz audyt treści, wskazując wszystkie elementy, które są bolączką Twojej strony. Na tym etapie badamy również konkurencję.

  • Optymalizacja

    Realizujemy kompleksową optymalizację Twojej strony na podstawie wcześniej przeprowadzonych audytów. Analizujemy również efekty zmian, które wprowadziliśmy.

  • Działania marketingowe

    Marketing internetowy to etap będący procesem, podczas którego pozyskujemy ruch na Twoją witrynę w sposób naturalny, PPC (pay per click), influencer marketing, content marketing.

Ile trwa wypozycjonowanie strony www w Google?

Wszystko ulega zmianom, które trzeba na bieżąco śledzić. Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, a nie jednorazową usługą. Analizowanie algorytmów, updatów, konkurencji, wdrażanie nowych usług, trendy, poszukiwanie nowych rynków, ciągłe szukanie idealnego wzorca, a przede wszystkim poszukiwanie szans rozwoju to niezmienna część pozycjonowania (jak i każdego biznesu). Pozycjonowanie stron rozpoczyna audyt SEO i audyt UX. Ich złożoność i zasięg wymaga czasu. Następnie na podstawie przeprowadzonych analiz następuje optymalizacja strony. po której następuje właściwy proces pozycjonowania.

Kiedy można zobczyć efekty pozycjonowania?

Ile czasu trwa proces indeksacji całej witryny?

Indeksacja jest wstępem do pozycjonowania. Nie można określić, kiedy ona nastąpi, ale przyjęło się, że jest to miesiąc po zgłoszeniu prośby o indeksację. Bywają jednak skrajne przypadki, gdzie proces ten może trwać nawet do 6 miesięcy.

Czy można przyspieszyć czas indeksacji?

Tak. Roboty internetowe mają swoje ograniczenia w kwestii zasobów. Warto również wiedzieć, że nie przesiadują one na Twojej stronie 24h/dobę. Aby przyspieszyć ten czas, skupiamy się na poprawnym zaindeksowaniu map witryn (tzw. sitemap), prośbach o indeksację nowego kontentu wraz z odświeżaniem zawartości strony, koncentrujemy się na szybkości wczytywania strony oraz zaczynamy powoli budować zaplecze linków (backlinków) celem zasygnalizowania prośby robotom do częstszych odwiedzin.

W jakim czasie algorytmy ustabilizują pozycje strony w wynikach wyszukiwania?

Pozycje stron www w wyszukiwarce zmieniają się nawet kilka razy dziennie, żadna nie jest ostateczna. Jednak pierwsze określenie "wartości" całej witryny następują w przedziale od 6 do 12 miesięcy (dla nowych witryn) wyłącznie w przypadku, gdy przyjmiemy, że pozostawimy stronę samą sobie, tzn. na stronie nie będą wykonywane modyfikacje, optymalizacje, tworzenie zaplecza linków, dodawania treści.

Natomiast dla witryn z historią widoczne zmiany w wyniku pozycjonowania i optymalizacji zaczynają być odczuwalne w przedziale od 1 do 3 miesięcy. Aby w pełni zatem miarodajnie ocenić cały ten proces, nie może on trwać krócej niż rok. Podane niżej informacje określające przedziały czasowe są wynikiem naszych doświadczeń, nie mogą być traktowane jako norma czy standard.

Jak pozycje w wyszukiwarce wpływają na CTR?

Jak działa wyszukiwarka intenetowa?

Aby zrozumieć jak działa pozycjonowanie, musisz wiedzieć, jak działa wyszukiwarka internetowa od zaplecza. Wyobraź sobie bardzo starą bibliotekę (nazwijmy ją indeksem), w której jest mnóstwo pajęczyn, a tym samym pająków, które nazywamy robotami internetowymi. Indeks wypełniony jest bilionem książek czyli stron internetowych. Aby znalazła się w nim witryna internetowa, musi ją najpierw ktoś zauważyć - jest to robot internetowy, który nazywa się Crawler. Sprawdza on całą jej treść, w tym strukturę linków. Następnie pomaga mu jego kolega Scraper, który umieszcza daną stronę w indeksie (najzwyczajniej ją ściąga). Następnie Scraper zapoznaje stronę ze swoimi kolegami algorytmami - oto niektórzy z nich (Panda, Pingwin, Koliber, Gołąb, Bert). Każdy z nich ma inne zadania. Wszystkie razem sprawdzają witrynę piksel po pikselu, każdą linijkę kodu, każde słowo, zdjęcie, infografikę, wideo. Muszą one zrozumieć, jaki jest przekaz, sens, cel. Sprawdzają celowość treści i odpowiednio dopasują ją do zapytań w polu przeglądarki, skupiając się na jej jakości. Oprócz tego algorytmy analizują elementy poza samą stroną, zbierając wszystkie informacje odnośnie linków zewnętrznych, mediów społecznościowych oraz o Twojej działalności na innych stronach. Jeśli dodatkowo prowadzisz np. bloga - sprawdzają Twój ślad w sieci, oceniając Twój autorytet i wiarygodność. Następnie wydają ocenę, której wynikiem jest konkretna pozycja w wyszukiwarce. Naturalnie im lepsza ocena, tym wyższe miejsce.

Co to są SERP'y i co oznaczają dla pozycjonowania?

SERP to skrót od Search Engine Results Page, który oznacza po prostu wyniki wyszukiwania. Średni czas oczekiwania na ich pojawienie się trwa ok 0.3s, średnia ilość wyszukiwań w ciągu dnia na świecie wynosi około 6.5 biliona. Z ostatnich danych (2019r.) wynika, że globalna ilość wyszukiwań w przeglądarce Google na komputerach stacjonarnych wynosiła ~ 80% natomiast na urządzeniach mobilnych ~ 92%, w Polsce już 98% użytkowników korzysta wyłącznie z przeglądarki Google, czyniąc ją swoistym monopolistą, który otwiera wirtualny rynek, na którym warto pozyskiwać wysokie pozycje.

Jakie są rodzaje wyników wyszukiwań?
Wyniki naturalne

Wyniki naturalne - organiczne to najbardziej trafne, wg Googla, odpowiedzi na zadawane pytanie. Wyników jest średnio 10 na każdej podstronie wyszukiwarki.

Wyniki płatne - reklamy w sieci wyszukiwania

Wyniki płatne z automatu zyskują miejsca od 1 do 4 na liście wszystkich wyników wyszukiwania. To minimalnie rozszerzone podium uzyskuje się w trakcie prowadzenia kampanii Google Ads. Są to reklamy produktowe (graficzne) oraz linki tekstowe.

Które wyniki wyszukiwań klikane są najczęściej?

Pozycje od 1 do 3 zdobywają aż 60% kliknieć spośród wszystkich SERP'ów na dane słowo kluczowe. I tak np.: miejsce 1 - 35%, miejsce 2 - 15%, miejsce 3 - 10%. Te dane mogą sugerować, że nie warto być na dalszych pozycjach. Nie jest jednak to prawdą. Wszystko zależy od zamiaru wyszukiwania, np.: porównując usługi, wybierzemy pierwsze 7~8 wyników, wyszukiwując coś w danym mieście, przyciągnie nas link, którego meta tytuł zawiera jego nazwę lub po prostu klikniemy w link, którego meta opis bardziej do nas przemawia.

Czy reklamowanie się w Google Ads wpływa na pozycję strony w SERP'ach?

Nie można kupić zaufania i autentyczności. Google nie przymknie oka na stan Twojej witryny, jeśli mu zapłacisz. Dlatego reklamowanie strony w sieci wyszukiwania Google nie wpływa na wynik naturalnego jej pozycjonowania. Jest to działanie stricte marketingowe będące w obrębie SEM, które szybko daje zamierzone efekty, wpływając na zasięg Twojej usługi oraz jej targetowanie.

Jaki jest wpływ danych strukturalnych na pozycję witryny?

Dane strukturalne Google Rich Cards oraz Schema Rich Snippets upiększyły nam przeglądarkę grafikami, gwiazdkami, cenami, opiniami, szybkimi odpowiedziami. Wszystkie czemuś służą. Każdy rozszerzony element przykuwa wzrok, za którym podąża kursor myszki. Jesteśmy przecież wzrokowcami, kupujemy oczami. Dlatego ich poprawne zaimplementowanie w kod strony to nie trend, a obowiązek.

Rich Snippets

Rich Snippet - to rozszerzony fragment wyniku wyszukiwania, poza wcześniej wspomnianymi graficznymi elementami, posiada również informacje tekstowe - jak np.: opinie, cena, informację teleadresowe o firmie i jej usługach, zasięgu i strukturze. Implementowany jest w kodzie strony za pomocą ld+json oraz atrybutów meta.

Google Rich Cards

Google stworzyło karty jako kontynuację wizualizacji wyników wyszukiwania. Obecnie funkcjonuje kilkanaście sposobów wizualizacji wyników dzięki nim.

Google Rich Cards - miejsca i elementy wizualizcji

Miejsca dla typów wyników wyszukiwania
  • Wydarzenia
  • Książki
  • Artykuły
  • Kursy
  • Filmy
  • Przepisy
Elementy wizualizujące wyniki wyszukiwania
  • FAQ - Najczęstsze pytania
  • Instrukcje
  • Wizytówka firmy lokalnej
  • Logo
  • Produkt
  • Pole wyszukiwania z linkami do podstron
Co wpływa na pozycję Twojej strony?

Treść

Wypisz sobie wysokie miejsce w Google

Dobra treść ma trzy podstawowe cechy, które wpływają na pozycjonowanie strony - to jakość mierzona rzeczowością, oryginalnością, poprawnością pisowni, stylistyczną bezbłędnością. Tak skonstruowane przekaźniki treści maksymalnie zaangażują odbiorcę w wskażą sposób rozwiązania jego problemów.

Zadania treści w pozycjonowaniu stron

Pozycjonowanie strony treścią oparte jest na tworzeniu wysokiej jakości bloków tekstowych wypełniających witrynę w sposób spójny, przemyślany, strategiczny. Treść służyć ma jako magnes przyciągający ruch na stronie. Forma natomiast odpowiada za drogę użytkowników do realizacji Twoich celów. Stworzenie efektywnej strategii contentowej wymaga czasu, analiz, badań, testów.

Budowa techniczna treści

Atrybuty (tj. Hx, p, em, b, i itd.) każdego elementu w treści określają jego wagę. Ich rozmieszczenie w poszczególnych sekcjach (nav, header, main, section, aside, footer) dba o spójność strony. Odpowiedni dobór, rozmieszczenie oraz natężenie słów kluczowych określa jej zasięg i celowość.

Wpływ treści na pozycjonowanie stron
Która treść wpływa na pozycje w wyszukiwarce?

Treść, która pojawia się w wynikach wyszukiwania to meta dane. Jest to treść, nad którą należy szczególnie się pochylić i poświęcić jej więcej czasu niż nad jakimkolwiek zdaniem. Treść powinna angażować, zmuszać do klikania, być kwintesencją całej zawartości w spójnej krótkiej formie.

Meta dane
  • Meta tytuł - jego zalecana długość to 50-60 znaków. Ma on przykuwać uwagę i zawierać w zwięzłej formie najważniejsze słowo kluczowe, na które pozycjonuje się dana podstrona.
  • Meta opis to tekst, który widzimy w wynikach wyszukiwania pod wspomnianym tytułem. Jego długość obecnie jest uwarunkowana ilością pikseli przeglądarki na danym urządzeniu. Na urządzeniach desktopowych szerokość mierzy się do 920px, a długość opisu mierzy do 158 znaków, natomiast przy urządzeniach mobilnych limit pixeli to 650, a długość treści zmiejsza się do 120 znaków.
Czy długość treści pomaga w pozycjonowaniu?

Sprawdzenie długość tekstu, z którym chcemy konkurować, jest standardem więc, odpowiedź jest twierdząca. Treści powyżej 2000 słów Google chętniej pokazuje w pierwszej 10 niż ich krótsze odpowiedniki. Nowe treści, które konkurują ze starymi muszą się czymś wyróżnić - albo szczegółowością opisów, większą ilości sekcji, których tamte nie pokrywają albo posiadają inne spojrzenie, a tym samym nowe wnioski, które można rozpisać szerzej.

Tak i nie. Najważniejsze jest skupienie się na użytkowniku i zaserwowanie mu wyczerpującej odpowiedzi na jego zapytanie. Ogólniki skutecznie go zniechęcą. Nie da się przecież pisać epopei, której treść można zamknąć w 4~5 paragrafach. Nie powinno się również traktować wielopłaszczyznowych zagadnień w sposób lakoniczny - to obnaży Twój brak profesjonalizmu i eksperckiej wiedzy, której Google wymaga pozycjonując wyniki na najtrudniejsze frazy. W pisaniu dobrych tekstów najważniejsza jest odpowiedzialność za słowa i dbałość o ich najwyższą jakość.

Zdjęcia

Jedno zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów

Istotnym czynnikiem wpływającym na pozycję strony jest obecność jej graficznych elementów. Zdjęcia nie tylko urozmaicają treść, można je również pozycjonować, a tym samym przyciągać ruch na stronę. Atutem pozycjonowania zdjęć jest to, że mogą one występować samodzielnie (w zakładce grafika) jak również pojawiać się globalnie (w zakładce wszystko), mogą również uzupełniać się z treścią wpisu, produktu czy usługi w postaci danych strukturalnych, tworząc bogaty wizualnie wynik wyszukiwania (zwanym SERP-em), który ma wyższy CTR.

Jak można opisać zdjęcie, aby było bardziej zrozumiałe dla robotów internetowych?

Warto zaznaczyć, że nie ma jeszcze takich algorytmów, które zrozumiałyby sens zdjęć. Dlatego zwracamy szczególną uwagę na ich poprawne oznaczanie atrybutami takimi jak: title - tytuł, alt - tekst alternatywny, znacznikami html - capiton, meta opisem danych strukturalnych, które np.: zawierają daty publikacji, treść, bio autora. Zdjęcia posiadają również swoje fizyczne cechy, które wpływają na ich pozycjonowanie, np.: waga, wysokość, szerokość, jakość oraz walory artystyczne. Użycie każdego z tych elementów wpływa na ich pozycję i ogólny odbiór witryny.

PWykorzystanie zdjęc do pozycjonowania strony

Jakie dane ze zdjęć są ważne?

Dane technicznie
  • Jakością mierzoną w DPI (dots per inch)
  • Formatem (np. webp, png, jpg, tiff)
  • Rodzajem (grafiki wektorowe i rastowe)
  • Rozmiarem - im większy tym lepiej
  • Optymalizacją
  • Tłem, kolorystyką
Dane semantyczne
  • Połączeniem nazwy pliku z tytułem zdjęcia
  • Przemyślaną treścią w atrybucie alt
  • Czasem wykonania zdjęcia
  • Danymi z Schema
  • Informacjami z Exif
  • Ich twórcą

Wideo

Wideo to najbardziej angażująca forma przekazu, która nie tylko uwiarygadnia czy budzi zaufanie, ale przede wszystkim generuje najwyższy współczynnik konwersji ze wszystkich mediów. Jako element stricte marketingowy musiał znaleźć się w naszej usłudze pozycjonowania stron www.

Kilka lat temu prowadzenie firmowego bloga nie było tylko dodatkiem do działalności, a obowiązkiem w skutecznym pozycjonowaniu stron www. Dziś firmy coraz chętniej zakładają kanały YouTube i nikogo już to nie dziwi. Kampanie wideo są najskuteczniejszym narzędziem do budowania marki. Dzięki niemu poszerzasz horyzonty, będąc w zupełnie innej przestrzeni marketingowej.

Jak filmy wpływają na wyniki wyszukiwania?

Obecność filmów na stronie internetowej od strony technicznej sprawia, że czas pobytu użytkownika znacząco się wydłuża, a właśnie jego długość jest jednym z czynników rankingowych. Oczywiście może się też przydać do analiz zachowań użytkowników. Wideo zapobiega bouce rate - współczynnikowi wyjścia. Dodatkowo obecność materiałów wideo można zwizualizować też w wynikach wyszukiwania, dając jasną informację o ich istnieniu. W dobie podcastów, gdzie użytkownikom brakuje czasu na słowo pisane, to idealne rozwiązanie.

Element wideo - obustronne korzyści

Wykorzystanie wideo to rozwiązanie dające obustronne korzyści, w którym filmy pozycjonują strony, a strony pozycjonują filmy. To rownież silny trend 2020.

Co wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce

Dodatkowo warto również zwrócić uwagę na:

Działania w obrębie witryny
  • Historia domeny
  • Wiek domeny
  • Treść wysokiej jakości
  • Aktualność treści
  • Pozyskiwanie wizytówek tzw. NAP'ów
  • Przemyślana struktura linków
  • Zdolność do mierzenia i analiz wyników
Działania poza stroną
  • Jakość i ilość konkurencji
  • Konkurencyjność słów kluczowych
  • Pozyskiwana jakość i ilość linków zewnętrznych
  • Aktywność w mediach społecznościowych
  • Marketing: SEM - marketing internetowy w wyszukiwarce, Influencer marketing, Content marketing, PR, marketing tradycyjny, marketing szeptany, growth hacking.
  • Kampanie PPC np.: Google Ads (Adwords)
+48 727 677 100