Pozycjonowanie stron

Pozycjonujemy strony opierając się na dojrzałych decyzjach, przemyślanych strategiach oraz wiarygodności, gdzie szczerość jest wartością stałą.

Zapewniamy działania wspierające Twoją stronę w pozyskiwaniu wyższych pozycji w wyszukiwarce Google. Wykorzystujemy do tego nasze zaplecze programistyczne, marketingowe, reklamowe.

  • Twoja strona

Co to jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron to nieustanny proces utrzymania bądź uzyskania najwyższej pozycji w wyszukiwarce Google. Ciągle zwiększając liczbę użytkowników zainteresowanych daną usługą, ofertą lub produktem jest priorytetem. Jest zespołem działań marketingowych, reklamowych, wizerunkowych oraz stricte technicznych. Opiera się na rzetelnej wiedzy dotyczącej zmieniających się algorytmów oraz bieżących analizach, monitorowaniu sieci, budowania linków. Cechą charakterystyczną pozycjonowania stron internetowych jest ciągłe poszukiwanie nowych metod w zdobywaniu wyższych pozycji w sieci.

Jakie są cele pozycjonowania strony?
  • zwiększenie ruchu organicznego (naturalnego)
  • podwyższenie pozycji strony na określone frazy
  • ekspansja zasięgu i ilości słów kluczowych

Pozycjonowanie stron - dlaczego warto?

Nawiązywanie relacji biznesowych

Nawiązuje relacje biznesowe.

DNajważniejszy jest napływ wartościowego ruchu na Twoją stronę. Dzięki niemu pozyskujesz kontakty biznesowe, zawierasz umowy, sprzedajesz usługi, nawiązujesz relacje.

Redukuje koszty pozyskania Klientów

Redukuje koszty pozyskania Klientów.

Pozycjonowanie stron jest formą inwestycji długofalowej. Choć jest ono procesem to nawet jednorazowe działania generują efekty. Można to odczuwać latami bez dodatkowych kosztów.

Tworzenie przewagi konkurencyjnej

Tworzy przewagę konkurencyjną.

Nazwa Twojej strony, pojawiając się na topowych pozycjach zapada w pamięć użytkowników. To oni finalnie utożsamią ją z usługą, którą świadczysz.

Budowanie wizerunku w internecie

Buduje wizerunek i wiarygodność.

Wizerunek buduje się latami. Kreowanie społeczności wokół strony to jedno z najtrudniejszych wyzwań. Pomagają w tym wyższe pozycje w wyszukiwarce. Im większa liczba Klientów, tym łatwiej i szybciej zaistnieć w świadomości odbiorców. Posiadanie rzeszy wiernych użytkowników nie tylko redukuje koszty, ale buduje wiarygodność.

Analizy, strategie i testy dla marketinngu internetowego

Daje przestrzeń do testów, analiz, strategii.

Strona internetowa z dużym ruchem jest świetnym polem do testów, badań, analiz i wdrożeń różnych strategii. Ich efektem jest bezcenna wiedza. Dzięki niej znajdziesz optymalne kanały marketingowe oraz pozwalasz dokładniej poznać Twoją grupę docelową.

Pozycjonowanie pełni fukcję informacyjną

Pełni funkcję informacyjną.

Informacja to najcenniejsza waluta dla każdego świadomego biznesu. Pozycjonowanie stron www dostarcza niezbędne dane, które usprawniają proces w podejmowaniu strategicznych decyzji. Dzięki nim zyskasz aktualną informację odnośnie zmian jakie zachodzą w obszarze branży i grupy docelowej.

Efekty pozycjonowania stron

Efekty skutecznego pozycjonowania stron.

  • Wzrost pozycji strony na konkurencyjne frazy
  • Pozycjonowanie na większą ilości słów kluczowych
  • Wzrost ruchu organicznego
  • Wyższe pozycje w mapach Google
  • Nazwa firmy w podpowiedziach Google
  • Wzrost wyszukiwań dla Brandu
  • Szybsza i skuteczniejsza sprzedaż towarów czy usług
  • Możliwość przeprowadzenia testów A/B

Dla kogo jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron internetowych jest skierowane dla każdej formy działalności. Zarówno dla firm i osób prywatnych prowadzących strony i sklepy www. Jest również wykorzystywane dla działalności stacjonarnej.

Nasze działania będą zależały od dwóch czynników. Zasięgu prowadzenia działalności z podziałem na szczeble: lokalny, krajowy, światowy. Celu biznesowego: sprzedaży dóbr, promowania usług, zwiększenie zainteresowania przez potencjalnych Klientów czy pozyskiwania Leadów.

Pozycjonowanie stron - zalety.

Na wymagającym rynku jakim jest internet, pozycjonowanie strony to obowiązek. Dzięki niemu budujemy wiarygodność, zasięgi a tym samym szybciej docieramy do Klienta. Poznaj zalety pozycjonowania - oto one:

  • większej rozpoznawalności
  • możliwości skalowania usług
  • szerszemu grupie odbiorców
  • wyselekcjonowanej grupy docelowej

Jakie strony pozycjonujemy:

  • Landing Page, One Page, Multi Page
  • Strony firmowe, strony wizytówki
  • Blogi, strony e-lerningowe
  • porównywarki cenowe, serwisy społecznościowe

Pozycjonowanie sklepów internetowych.

Większy ruch, wyższy współczynnik konwersji, rosnąca liczba Klientów - za to odpowiada pozycjonowanie oraz optymalizacja. Cały proces budowania wyższych pozycji opieramy na marketingu treści, optymalizacji procesu zakupowego i kampaniach reklamowych.

Jakie sklepy pozycjonujemy:

  • Sklepy w modelu subskrypcyjnym
  • Sklepy internetowe i stacjonarne
  • Sklepy jednoproduktowe
  • Sklepy marki

Jaki jest zasięg pozycjonowania stron www?

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych.

Pozycjonowanie stron oferowane na rynek lokalny świadczymy dla Klientów, których usługi zależą od promienia prowadzenia działalności. Masz usługi, których zasięg terytorialny? Twoja grupa docelowa znajduje się w mieście czy regionie?  To ten typ usługi jest dla Ciebie. Będziemy skutecznie pozycjonować Twoją stronę w Google Maps oraz w wynikach organicznych powiązane z danym terenem.

Pozycjonowanie stron w skali krajowej.

Ten typ pozycjonowania opieramy na promowaniu witryn powiązanych z konkretnym krajem. KIerujemy je wszystkim oferującym swoje dobra w skali kraju. Jest to dobry wybór jeśli Twój biznes posiada mniejszy budżet. A niezdolność jego aspiracji na rynek globalny wynika z ograniczeń językowych, transportowych, kulturowych.

Pozycjonowanie na rynku globalnym.

Ta forma pozycjonowania stron skierowana jest w stronę Klientów, którzy posiadają większe budżety na promowanie swojego biznesu online. Zakres usługi może objąć zasięgiem kontynent, konkretne kraje, jak również może nie mieć ograniczenia terytorialnego.

Jak działa pozycjonowanie stron internetowych?

Aby zrozumieć na czym polega pozycjonowanie stron warto zacząć od wyszukiwarek internetowych. To one wyświetlają wyniki wyszukiwań zgodnych z zapytaniem. Aby strona internetowa mogła być wyszukiwana musi zostać zaindeksowana. Za indeksowanie stron www odpowiedzialne są dwa roboty internetowe. Crawler i Scraper.

Crawler wykonuje pierwszy krok - sprawdza całą witrynę w tym treść, w tym strukturę linków.

Scarper zwyczajnie ściąga jej zawartość i umieszcza w indeksie tym samym strona istnieje dla wyszukiwarki.

Warto wiedzieć, że każda zmiana w obrębie witryny ponawia ten proces. Kolejnym krokiem jest umieszczenie strony internetowej na pozycjach, które zmieniać się mogą kilka razy dziennie.

Ocena potencjału strony internetowej odbywa się automatycznie. Scarper`a przekazuje stronę do algorytmów, które dokonują rankingu plasując ją na wybranych pozycjach. Oto nazwy niektórych z nich - Panda, Pingwin, Koliber, Gołąb, Bert. Każdy z nich ma inne zadania. Wszystkie razem sprawdzają witrynę piksel po pikselu, każdą linijkę kodu, każde słowo, zdjęcie, infografikę, wideo. Muszą one zrozumieć, jaki jest przekaz, sens, cel. Sprawdzają celowość treści i odpowiednio dopasują ją do zapytań w polu przeglądarki. Oprócz tego algorytmy analizują elementy poza samą stroną, zbierając wszystkie informacje odnośnie linków zewnętrznych. Naturalnie im lepsza ocena, tym wyższe miejsc.

Jakie są rodzaje wyników wyszukiwań w wyszukiwarce Google?

Wyniki naturalne - to najbardziej trafne, odpowiedzi na zadawane pytanie. Jest ich 10 na każdej stronie wyszukiwarki.

Wyniki płatne z automatu zyskują miejsca od 1 do 4 na liście wszystkich wyników wyszukiwania. Uzyskuje się je w trakcie prowadzenia kampanii Google Ads. Są to reklamy produktowe (graficzne) oraz reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania.

Jakie pozycje stron w wyszukiwarce Google są najbardziej skuteczne?

Pozycje od 1 do 3 zdobywają aż 60% kliknięć spośród wszystkich SERP'ów na dane słowo kluczowe. I tak np.: miejsce 1 - 35%, miejsce 2 - 15%, miejsce 3 - 10%. Te dane mogą sugerować, że nie warto być na dalszych pozycjach. Nie jest jednak to prawdą. Wszystko zależy od zamiaru wyszukiwania, np.: porównując usługi, wybierzemy pierwsze 7~8 wyników, szukając coś w danym mieście, przyciągnie nas link, którego meta tytuł zawiera jego nazwę lub po prostu klikniemy w link, którego meta opis bardziej do nas przemawia.

Jak pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google?

Dobierz właściwe słowa kluczowe.

Pozycja strony zależy od doboru słów kluczowych zawartych w treści - to najstarsza forma pozyskiwania wartościowego ruchu. Słowa kluczowe to wyrazy, zwroty, hasła, zapytania które użytkownik wpisuje szukając właściwej odpowiedzi. Nazywane są również frazami. Przybierają one różną formę, dzieląc się na:

  • Krótkie wyrażenia - jedno lub dwuwyrazowe
  • Długie ogony (Long tail) - składają się z trzech+ słów
  • LSI - semantyczne słowa kluczowe
  • Brandowe słowa kluczowe

Aby tworzyć wartościową treść przyciągającą odbiorców, należy stworzyć strategię w oparciu o marketing treści. Dlatego skupiamy się nad specyfiką działalności. Wykorzystujemy frazy pod kątem celowości ich wyszukiwań oraz wolumenu wyświetleń. Dokonujemy kompletnej analizy, skupiając się na jak najlepszym ich dopasowaniu do grupy docelowej. Wysokie pozycje na wiele słów kluczowych dają możliwość szybszej ekspansji i budowania ugruntowanego miejsca w internecie.

Pozycjonowanie stron - jakość treści.

Dobra treść ma trzy podstawowe cechy, które wpływają na pozycjonowanie strony. To jakość mierzona oryginalnością, poprawnością pisowni, stylistyczną bezbłędnością i świadomym wykorzystywaniu fraz. Tak skonstruowane przekaźniki treści maksymalnie zaangażują odbiorcę wpływając na wysokość pozycji.

Stwórz jasną strukturę informacji.

Tworzenie wysokiej jakości treści wypełniającej witrynę w sposób spójny, przemyślany, angażujący to ogromne wyzwanie. Treść służyć ma jako magnes przyciągający ruch na stronie. Forma natomiast odpowiada za drogę użytkowników do realizacji Twoich celów. Stworzenie efektywnej strategii budowania zawartości wymaga czasu, analiz, badań, testów.

Wykorzystaj HTML w treści.

Atrybuty (tj. Hx, p, em, b, i itd.) każdego elementu w treści określają jego wagę. Ich rozmieszczenie w poszczególnych sekcjach (nav, header, main, section, aside, footer) dba o spójność strony. Odpowiedni dobór, rozmieszczenie oraz natężenie słów kluczowych określa jej zasięg i celowość.

Skoncentruj się na meta danych.

Treść, która pojawia się w wynikach wyszukiwania to meta dane. Jest to zawartość, nad którą należy szczególnie się pochylić i poświęcić jej więcej czasu niż nad jakimkolwiek zdaniem. Powinna angażować, zmuszać do klikania, być kwintesencją całej zawartości w spójnej, krótkiej formie.

  • Meta tytuł - zalecana długość to 50-60 znaków. Ma on przykuwać uwagę i zawierać w zwięzłej formie najważniejsze słowo kluczowe, na które pozycjonuje się dana podstrona.
  • Meta opis to tekst, który widzimy w wynikach wyszukiwania pod wspomnianym tytułem. Jego długość obecnie jest uwarunkowana ilością pikseli przeglądarki na danym urządzeniu. Na urządzeniach desktopowych szerokość mierzy się do 920px, a długość opisu mierzy do 158 znaków, natomiast przy urządzeniach mobilnych limit pikseli to 650, a długość treści zmniejsza się do 120 znaków.

Dobierz odpowiednią długość treści.

Sprawdzenie długość treści, z którym chcemy konkurować, jest standardem więc, odpowiedź jest twierdząca. Treści powyżej 2000 słów Google chętniej pokazuje w pierwszej 10 niż ich krótsze odpowiedniki. Nowe treści, które konkurują ze starymi muszą się czymś wyróżnić. Zwracamy uwagę na szczegółowość opisów, większą ilości sekcji lub inne spojrzenie, a tym samym nowe wnioski.

Najważniejsze jest skupienie się na użytkowniku i zaserwowanie mu wyczerpującej odpowiedzi na jego zapytanie. Ogólniki skutecznie go zniechęcą. Nie da się przecież pisać epopei, której treść można zamknąć w 4~5 paragrafach. Nie powinno się również traktować wielopłaszczyznowych zagadnień w sposób lakoniczny. To obnaży Twój brak profesjonalizmu i eksperckiej wiedzy, której Google wymaga ustawiając wyniki na najtrudniejsze frazy. W pisaniu dobrych tekstów najważniejsza jest odpowiedzialność za słowa i dbałość o ich najwyższą jakość.

Pozycjonowanie stron - zdjęcia.

Zdjęcie warte więcej niż tysiąc słów. Istotnym czynnikiem wpływającym na pozycję strony jest obecność jej graficznych elementów. Zdjęcia nie tylko urozmaicają treść, można je również pozycjonować, a tym samym przyciągać ruch na stronę. Atutem pozycjonowania stron dzięki zdjęciom jest to, że występują samodzielnie (w zakładce grafika) oraz pojawiają się globalnie (w zakładce wszystko). Mogą również uzupełniać się z treścią wpisu, produktu czy usługi w postaci danych strukturalnych. Użycie zdjęć tworząc bogaty wizualnie wynik wyszukiwania (zwanym SERP-em), który ma wyższy CTR.

Jak można opisać zdjęcie, aby było bardziej zrozumiałe dla robotów internetowych?

Nie ma jeszcze takich algorytmów, które zrozumiałyby sens zdjęć. Zwracamy szczególną uwagę na ich poprawne oznaczanie atrybutami takimi jak: alt - tekst alternatywny, znacznikami html - capiton, meta opisem danych strukturalnych. Dzięki nim zawieramy daty publikacji, treść, bio autora. Zdjęcia w SEO posiadają również swoje fizyczne cechy, które wpływają na ich pozycjonowanie, np.: waga, wysokość, szerokość, jakość oraz walory artystyczne. Użycie każdego z tych elementów wpływa na ich pozycję i ogólny odbiór witryny.

Dane technicznie
  • Jakością mierzoną w DPI (dots per inch)
  • Formatem (np. webp, png, jpg, tiff)
  • Rodzajem (grafiki wektorowe i rastowe)
  • Rozmiarem - im większy tym lepiej
  • Optymalizacją
  • Tłem, kolorystyką
Dane semantyczne
  • Połączeniem nazwy pliku z tytułem zdjęcia
  • Przemyślaną treścią w atrybucie alt
  • Czasem wykonania zdjęcia
  • Danymi z Schema
  • Informacjami z Exif
  • Ich twórcą

Pozycjonowanie stron - materiały wideo.

Wideo to najbardziej angażująca forma przekazu. Nie tylko uwiarygadnia czy budzi zaufanie, ale przede wszystkim generuje najwyższy współczynnik konwersji ze wszystkich mediów. Jako element stricte marketingowy musiał znaleźć się w naszej usłudze pozycjonowania stron www.

Kilka lat temu prowadzenie firmowego bloga nie było tylko dodatkiem do działalności. To współcześnie obowiązek w skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych. Dziś firmy coraz chętniej zakładają kanały YouTube i nikogo już to nie dziwi. Kampanie wideo są najskuteczniejszym narzędziem do budowania marki i pozyskiwaniu Klientów. Dzięki niemu poszerzasz horyzonty, będąc w zupełnie innej przestrzeni marketingowej.

Obecność filmów na stronie internetowej sprawia, że czas pobytu użytkownika znacząco się wydłuża. To właśnie jego długość jest jednym z czynników rankingowych. Oczywiście może się też przydać do analiz zachowań użytkowników. Wideo zapobiega bounce rate - współczynnikowi wyjścia. Dodatkowo obecność materiałów wideo można zwizualizować też w wynikach wyszukiwania, dając jasną informację o ich istnieniu. W dobie podcastów, gdzie użytkownikom brakuje czasu na słowo pisane, to idealne rozwiązanie.

Element wideo - obustronne korzyści.

Wykorzystanie wideo to rozwiązanie dające obustronne korzyści, w którym filmy pozycjonują strony, a strony pozycjonują filmy. To rownież silny trend 2020.

Pozycjonowanie stron - dane strukturalne.

Dane strukturalne Google Rich Cards oraz Schema upiększyły wyszukiwarki grafikami, gwiazdkami, cenami, opiniami, szybkimi odpowiedziami. Wszystkie czemuś służą. Każdy rozszerzony element przykuwa wzrok, za którym podąża kursor myszki. Jesteśmy przecież wzrokowcami, kupujemy oczami. Dlatego ich poprawne zaimplementowanie w kod strony to nie trend, a obowiązek.

Rich Snippets to rozszerzony fragment wyniku wyszukiwania. Posiada on informacje tekstowe jak np.: opinie, cena, informację teleadresowe o firmie, usługach, zasięgu i strukturze. Implementujemy go w kodzie strony za pomocą ld+json oraz atrybutów meta.

Google Rich Cards to również wizualizacja wyników wyszukiwania. Obecnie funkcjonuje kilkanaście sposobów na ich przedstawienie.

Miejsca dla typów wyników wyszukiwania
  • Wydarzenia
  • Książki
  • Artykuły
  • Kursy
  • Filmy
  • Przepisy
Elementy wizualizujące wyniki wyszukiwania
  • FAQ - Najczęstsze pytania
  • Instrukcje
  • Wizytówka firmy lokalnej
  • Logo
  • Produkt
  • Pole wyszukiwania z linkami do podstron
Co wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce

Dodatkowe elementy wpływające na pozycjonowanie strony.

Działania w obrębie witryny (On site SEO).
  • Historia domeny
  • Wiek domeny
  • Treść wysokiej jakości
  • Aktualność treści
  • Pozyskiwanie wizytówek tzw. NAP'ów
  • Przemyślana struktura linków
  • Zdolność do mierzenia i analiz wyników
Działania poza stroną (Off site SEO).
  • Jakość i ilość konkurencji
  • Konkurencyjność słów kluczowych
  • Pozyskiwana jakość i ilość linków zewnętrznych
  • Aktywność w mediach społecznościowych
  • Marketing: SEM - marketing internetowy w wyszukiwarce, Influencer marketing, Content marketing, PR, marketing tradycyjny, marketing szeptany, growth hacking.
  • Kampanie PPC np.: Google Ads (Adwords)
Optymalizacja techniczna.
  • Szybkość wczytywania.
  • Optymalizacja kodu.
  • Responsywność i wersje mobilne.
  • SSL - certyfikat bezpieczeństwa.
  • Mapy strony, błędy 404, przekierowania 301 i 302.
  • Struktura, adresy kanoniczne.
  • przyjazne adresy url.
  • TTFB i obciążenia serwera.
  • Pierwsze renderowanie widoków.
  • critical CSS i JS.

Narzędzia do pozycjonowania od Google.

Google Analytics

Jest to narzędzie do monitorowania ruchu w tym konwersji w obrębie witryny. Pozwala na analizowanie zachowań użytkowników oraz ich wytypowanie celem określenia grupy docelowej. Można ich podzielić na wiek, płeć, lokalizacje itd. Narzędzie to wizualizuje dane zbiorczo z podziałem na dni czy miesiące oraz raportuje w czasie rzeczywistym. Pozwala zrozumieć czy pozycjonowanie idzie w dobrym czy w złym kierunku.

Google Search Console

To narzędzie pozwala monitorować pozycje poszczególnych stron, fraz, zapytań. Dzieli je na cztery typy danych: liczba kliknięć, ilość wyświetleń, średni CTR i pozycję. Dodatkowo to narzędzie przekazuje informacje robotom internetowym odnośnie zmian w witrynie. Dzięki niemu można również dodać mapy stron, monitorować jakość strony, sprawdzić linki wewnętrzne jak i zewnętrzne. Sprawadza ono również poziom bezpieczeństwa.

Google Planer

Jest to narzędzie, które można obsługiwać w momencie wykupienia pierwszej kampanii w Google Ads. Pozwala ono na monitorowanie wolumenu słów kluczowych / frazy w obrębie strony internetowej. Pomaga w ustaleniu strategii pozycjonowania.  Umożliwia monitorowanie zmian w wolumenach np: w przypadku sezonowości słowa, lub zmiany trendu. Jest ono niezbędnym narzędziem, które pozwoli na zdecydowane działania w pozycjonowaniu każdego typu witryny.

Pozycjonowanie stron - dlaczego agencja Prodesigner?

To nie 9 lat doświadczeń czy obsługa setek firm, ani nie to, że dla nas liczą się efekty, nie obietnice.

Jesteśmy zgranym zespołem. Łączymy elementy agencji interaktywnej, kreatywnej, graficznej i naturalnie agencji SEO. Wyróżniamy się kompleksowymi działaniami SEO. Zapewniamy pozycjonowanie stron od A do Z. Skupiamy się na budowaniu autorytetu i wiarygodności, która jest najdroższą walutą i jest realnym czynnikiem rankingowym.

Nasze usługi to szukanie szans rozwoju. Kreowanie wizerunku, pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży, nawiązywanie relacji biznesowych - tu możesz na nas liczyć.

Świadome, wielowątkowe działania budujące wysokie pozycje w Google - to nas wyróżnia.

Proces pozycjonowania stron www w Prodesigner.

  • Rozpoczęcie współpracy

    Nasze działania zaczynają się od określenia celów i wytyczania strategii.

  • Audyty i analizy i testy

    Wykonujemy audyty SEO, UX, UI oraz audyt treści. Wskazujemy elementy, które są bolączką Twojej strony. Na tym etapie badamy również konkurencję.

  • Optymalizacja

    Przeprowadzamy kompleksową optymalizację strony na podstawie wcześniej przeprowadzonych audytów. Analizujemy efekty zmian, które wprowadziliśmy.

  • E-Marketing

    Generujemy ruch na stronę zarówno w sposób naturalny, za pomocą PPC lub influencer marketing.

Dodatkowe usługi.

Optymalizacja SEO

To dodatkowa oferta wspomagającą pozycjonowanie. Optymalizacja stron to etap, w którym w techniczny sposób poprawia widoczność strony internetowej w wyszukiwarce. Pomożemy Ci w tym.

Optymalizacja strony SEO

Audyt strony SEO

Analizujemy strony pod względem SEO wskazując ich elementy do poprawy zarówno pod względem zawartości i technicznych problemów.

Audyt strony SEO

Analiza strony pod UX

Oferujemy szeroki zakres analiz doświadczeń użytkowników, wskazujemy błędy i sposoby na ich rozwiązywanie celem poprawy współczynnika konwersji w realizacji celów.

Analiza strony UX

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Wyceny pozycjonowania stron internetowych są wykonywane indywidualnie, każdy projekt wymaga odrębnego spojrzenia. Cena pozycjonowania stron zależy od wielu czynników. Oto one:

  • zasięgu prowadzonej działalności, ilości słów kluczowych i wielkości i jakości witryny
  • konkurencyjności branży i skali konkurencji
  • ilości dodatkowych usług wspierających
  • czasu pracy niezbędnej do wykonania poszczególnych zadań

Jesteśmy elastyczni co do wycen, nie mamy ustalonych widełek cenowych tym samym cennika pozycjonowania, ze względu na zbyt dużą ilość zmiennych. Jesteśmy otwarci na współpracę z małymi i średnimi firmami oraz markami osobistymi. Gwarantujemy jakość, sumienność i szczerość na każdym etapie współpracy.

FAQ - pozycjonowanie stron.

Oceń page
+48 727 677 100