Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie opieramy na dojrzałych decyzjach, przemyślanych strategiach oraz wiarygodności, gdzie szczerość jest wartością stałą.

Nie wróżymy z fusów, nie obiecujemy niemożliwego. Wykonujemy kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych, które wspieramy profesjonalnym zapleczem programistycznym, marketingowym, reklamowym.

  • Twoja strona

Co to jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron internetowych to nieustanny proces utrzymania wysokiej bądź uzyskania najwyższej pozycji strony w wyszukiwarce internetowej przy ciągłym zwiększeniu liczby użytkowników zainteresowanych daną usługą, ofertą lub produktem. Jest ono zespołem działań marketingowych, reklamowych, wizerunkowych oraz stricte technicznych. Opiera się ono na rzetelnej wiedzy dotyczącej zmieniających się algorytmów Google, bieżących analizach, monitorowaniu sieci, budowania zróżnicowanego profilu linków i ciągłym poszukiwaniu nowych metod w zdobywaniu wyższych pozycji w wyszukiwarce internetowej.

Jakie są cele pozycjonowania stron?
  • zwiększenie ruchu organicznego (naturalnego)
  • podwyższenie pozycji strony na określone frazy
  • ekspansja zasięgu i ilości słów kluczowych

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie stron?

Nawiązywanie relacji biznesowych

Nawiązuje relacje biznesowe.

Dzięki napływowi wartościowego ruchu na Twoją stronę, w sposób naturalny nawiązujesz kontakty biznesowe, zawierasz umowy, sprzedajesz usługi, realizujesz cele biznesowe, otwierasz się na rynek, nawiązujesz relacje.

Redukuje koszty pozyskania Klientów

Redukuje koszty pozyskania Klientów.

Pozycjonowanie jest formą inwestycji długofalowej. Choć jest ono procesem to nawet jednorazowe działania jej obrębie generują efekty, które można odczuwać latami bez dodatkowych kosztów.

Tworzenie przewagi konkurencyjnej

Tworzy przewagę konkurencyjną.

Nazwa Twojej witryny, pojawiając się na topowych pozycjach, samoistnie zapada w pamięć użytkowników, którzy finalnie utożsamią ją z usługą, którą świadczysz.

Budowanie wizerunku w internecie

Buduje wizerunek i wiarygodność.

Wizerunek buduje się latami. Budowanie społeczności wokół witryny to jedno z najtrudniejszych wyzwań, którym pomagają wyższe pozycje w wyszukiwarce. Im większa liczba odwiedzających witrynę, tym łatwiej i szybciej zaistnieć w świadomości odbiorców. Posiadanie rzeszy wiernych użytkowników nie tylko redukuje koszty, ale buduje wiarygodność.

Analizy, strategie i testy dla marketinngu internetowego

Daje przestrzeń do testów, analiz, strategii.

Strona internetowa z dużym ruchem jest świetnym polem do testów, badań, analiz i wdrożeń różnych strategii. Ich efekty są bezcenną wiedzą umożliwiającą znalezienie optymalnych kanałów marketingowych, optymalizację konwersji oraz pozwalającą dokładnie poznać Twoją grupę docelową.

Pozycjonowanie pełni fukcję informacyjną

Pełni funkcję informacyjną.

Informacja to najcenniejsza waluta dla każdego świadomego biznesu. Pozycjonowanie stron www dostarcza ogrom danych, które pomagają podejmować strategiczne decyzje, wyprzedzając konkurencję. Dzięki nim masz aktualną wiedzę odnośnie zmian, jakie zachodzą w obszarze Twojej branży, grupy docelowej, trendów itd.

Efekty pozycjonowania stron

Jakie są efekty pozycjonowania?

  • Wzrost pozycji strony na konkurencyjne frazy
  • Pozycjonowanie na większą ilości słów kluczowych
  • Wzrost ruchu organicznego
  • Wyższe pozycje w mapach Google
  • Nazwa firmy w podpowiedziach Google
  • Wzrost wyszukiwań dla Brandu
  • Szybsza i skuteczniejsza sprzedaż towarów czy usług
  • Możliwość przeprowadzenia testów A/B

Dla kogo jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie jest skierowane dla każdej formy działalności internetowej. Zarówno dla firm i osób prywatnych prowadzących strony internetowe, sklepy www, ale i również działalność stacjonarną. Skoncentrowana jest na osobach, które chcą pozyskać ruch organiczny (z darmowych wyników wyszukiwania) oraz płatny, który odbywa się za pomocą marketingu internetowego oraz kampanii Google Ads.

Usługa będzie zależała od zasięgu prowadzenia działalności z podziałem na szczeble: lokalny, krajowy, światowy, oraz celu biznesowego: sprzedaży dóbr, promowania usług, zwiększenie zainteresowania przez potencjalnych Klientów czy pozyskiwania Leadów.

Pozycjonowanie stron www.

Strony internetowe są najczęściej pozycjonowane. Wynika to wymagającego rynku jakim jest internet, w którym jest najwięcej konkurencji. Dzięki pozycjonowaniu budują one wiarygodność, zasięg oraz szybsze dotarcia do Klienta dzięki:

  • większej rozpoznawalności
  • możliwości skalowania usług
  • szerszemu grupie odbiorców
  • wyselekcjonowanej grupy docelowej

Jakie strony można pozycjonować:

  • Landing Page, One Page, Multi Page
  • Strony firmowe, strony wizytówki
  • Blogi, strony e-lerningowe
  • porównywarki cenowe, serwisy społecznościowe

Pozycjonowanie sklepów internetowych.

Większy zysk, wyższy współczynnik konwersji, napływ jakościowych Klientów oraz rosnąca liczba powracających kupujących - za to odpowiada wysoka pozycja sklepu internetowego oraz jego optymalizacja. Cały proces opiera się na marketingu treści, optymalizacji procesu zakupowego i kampaniach reklamowych.

Jakie sklepy są pozycjonowane:

  • Sklepy w modelu subskrypcyjnym
  • Sklepy internetowe i stacjonarne
  • Sklepy jednoproduktowe
  • Sklepy marki

Jaki jest zasięg usługi pozycjonowania?

Pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie skierowane na rynek lokalny kierowane jest do tych, których usługi zależą od promienia prowadzenia działalności. Jeśli działalność ma zasięg terytorialny, gdzie grupa docelowa znajduje się w mieście czy regionie to nieodłącznym elementem jest pozycjonowanie w Google Maps oraz w wynikach organicznych powiązane z danym terenem.

Pozycjonowanie w skali krajowej.

Ten typ opiera się na promowaniu witryn powiązanych z konkretnym krajem - czyli firm i osób oferujących swoje dobra w skali kraju. Tutaj istnieje najwięcej stron, korzystających z tej formy pozycjonowania, ze względu na ograniczenia językowe, transportowe, kulturowe i mniejsze budżety niż zagraniczna konkurencja.

Promocja na rynku globalnym.

Ta forma jest kierowana dla tych, którzy posiadają znacznie wyższe budżety na pozycjonowanie strony www ze względu na konkurencyjność. Zakres promocji może obiąć kontynent, wybrane kraje, wybrane języki, wybrane kultury, jak również może nie mieć ograniczenia terytorialnego.

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Aby zrozumieć na czym polega pozycjonowanie warto zacząć od wyszukiwarek internetowych, które wyświetlają wyniki wyszukiwań zgodnych z zapytaniem. Aby strona mogła być wyszukiwana musi zostać zaindeksowana. Za indeksowanie stron odpowiedzialne są dwa roboty internetowe. Crawler i scraper.

Crawler wykonuje pierwszy krok - sprawdza całą witrynę w tym treść, w tym strukturę linków.

Scarper zwyczajnie ściąga jej zawartość i umieszcza w indeksie tym samym strona istnieje dla wyszukiwarki.

Warto wiedzieć, że każda zmiana w obrębie witryny ponawia ten proces. Kolejnym krokiem jest umieszczenie strony na odpowiednich pozycjach, które zmieniać się mogą kilka razy dziennie i zależy to od ponad dwustu czynników rankingowych.

Ocena potencjału strony odbywa się automatycznie za pomocą przekazania zawartości strony przez scarper`a do wszystkich algorytmów, które oceniają stronę czy podstronę plasując na wybranych pozycjach. Oto nazwy niektórych z nich - Panda, Pingwin, Koliber, Gołąb, Bert. Każdy z nich ma inne zadania. Wszystkie razem sprawdzają witrynę piksel po pikselu, każdą linijkę kodu, każde słowo, zdjęcie, infografikę, wideo. Muszą one zrozumieć, jaki jest przekaz, sens, cel. Sprawdzają celowość treści i odpowiednio dopasują ją do zapytań w polu przeglądarki. Oprócz tego algorytmy analizują elementy poza samą stroną, zbierając wszystkie informacje odnośnie linków zewnętrznych. Naturalnie im lepsza ocena, tym wyższe miejsce.

Jakie są rodzaje wyników wyszukiwań Google?

Wyniki naturalne - organiczne to najbardziej trafne, odpowiedzi na zadawane pytanie. Wyników jest średnio 10 na każdej podstronie wyszukiwarki.

Wyniki płatne - z automatu zyskują miejsca od 1 do 4 na liście wszystkich wyników wyszukiwania. Uzyskuje się je w trakcie prowadzenia kampanii Google Ads. Są to reklamy produktowe (graficzne) oraz reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania.

Które pozycje stron w Google są najbardziej skuteczne?

Pozycje od 1 do 3 zdobywają aż 60% kliknięć spośród wszystkich SERP'ów na dane słowo kluczowe. I tak np.: miejsce 1 - 35%, miejsce 2 - 15%, miejsce 3 - 10%. Te dane mogą sugerować, że nie warto być na dalszych pozycjach. Nie jest jednak to prawdą. Wszystko zależy od zamiaru wyszukiwania, np.: porównując usługi, wybierzemy pierwsze 7~8 wyników, szukając coś w danym mieście, przyciągnie nas link, którego meta tytuł zawiera jego nazwę lub po prostu klikniemy w link, którego meta opis bardziej do nas przemawia.

Jak pozycjonować w Google?

Dobierz właściwe słowa kluczowe.

Pozycja strony zależy od doboru słów kluczowych zawartych w treści - to najstarsza forma pozyskiwania wartościowego ruchu. Słowa kluczowe to wyrazy, zwroty, hasła, zapytania które użytkownik wpisuje szukając właściwej odpowiedzi. Przybierają one różną formę, dzieląc się na:

  • Krótkie wyrażenia - jedno lub dwuwyrazowe
  • Długie ogony (Long tail) - składają się z trzech+ słów
  • LSI - semantyczne słowa kluczowe
  • Brandowe słowa kluczowe

Aby tworzyć wartościową treść przyciągającą odbiorców, należy rozważyć strategię w oparciu o marketing treści co do specyfiki Twojej działalności i lokalizacji oceniane pod kątem celowości ich wyszukiwań oraz wolumenu wyświetleń. Należy dokonać kompletnej analizy, skupiając się na jak najlepszym ich dopasowaniu do grupy docelowej i specyfiki branży. Wysokie pozycje na wiele słów kluczowych dają możliwość szybszej ekspansji i budowania ugruntowanego miejsca w internecie.

Zadbaj o jakość treści.

Dobra treść ma trzy podstawowe cechy, które wpływają na pozycję strony - to jakość mierzona rzeczowością, oryginalnością, poprawnością pisowni, stylistyczną bezbłędnością. Tak skonstruowane przekaźniki treści maksymalnie zaangażują odbiorcę w wskażą sposób rozwiązania jego problemów.

Stwórz jasną strukturę informacji.

Tworzenie wysokiej jakości bloków tekstowych wypełniających witrynę w sposób spójny, przemyślany, angażujący sposób to ogromne wyzwanie. Treść służyć ma jako magnes przyciągający ruch na stronie. Forma natomiast odpowiada za drogę użytkowników do realizacji Twoich celów. Stworzenie efektywnej strategii budowania zawartości wymaga czasu, analiz, badań, testów.

Wykorzystaj HTML w treści.

Atrybuty (tj. Hx, p, em, b, i itd.) każdego elementu w treści określają jego wagę. Ich rozmieszczenie w poszczególnych sekcjach (nav, header, main, section, aside, footer) dba o spójność strony. Odpowiedni dobór, rozmieszczenie oraz natężenie słów kluczowych określa jej zasięg i celowość.

Skoncentruj się na meta danych.

Treść, która pojawia się w wynikach wyszukiwania to meta dane. Jest to zawartość, nad którą należy szczególnie się pochylić i poświęcić jej więcej czasu niż nad jakimkolwiek zdaniem. Powinna angażować, zmuszać do klikania, być kwintesencją całej zawartości w spójnej, krótkiej formie.

  • Meta tytuł - zalecana długość to 50-60 znaków. Ma on przykuwać uwagę i zawierać w zwięzłej formie najważniejsze słowo kluczowe, na które pozycjonuje się dana podstrona.
  • Meta opis to tekst, który widzimy w wynikach wyszukiwania pod wspomnianym tytułem. Jego długość obecnie jest uwarunkowana ilością pikseli przeglądarki na danym urządzeniu. Na urządzeniach desktopowych szerokość mierzy się do 920px, a długość opisu mierzy do 158 znaków, natomiast przy urządzeniach mobilnych limit pikseli to 650, a długość treści zmniejsza się do 120 znaków.

Dobierz odpowiednią długość treści.

Sprawdzenie długość tekstu, z którym chcemy konkurować, jest standardem więc, odpowiedź jest twierdząca. Treści powyżej 2000 słów Google chętniej pokazuje w pierwszej 10 niż ich krótsze odpowiedniki. Nowe treści, które konkurują ze starymi muszą się czymś wyróżnić - albo szczegółowością opisów, większą ilości sekcji, których tamte nie pokrywają albo posiadają inne spojrzenie, a tym samym nowe wnioski, które można rozpisać szerzej.

Najważniejsze jest skupienie się na użytkowniku i zaserwowanie mu wyczerpującej odpowiedzi na jego zapytanie. Ogólniki skutecznie go zniechęcą. Nie da się przecież pisać epopei, której treść można zamknąć w 4~5 paragrafach. Nie powinno się również traktować wielopłaszczyznowych zagadnień w sposób lakoniczny - to obnaży Twój brak profesjonalizmu i eksperckiej wiedzy, której Google wymaga pozycjonując wyniki na najtrudniejsze frazy. W pisaniu dobrych tekstów najważniejsza jest odpowiedzialność za słowa i dbałość o ich najwyższą jakość.

Dodaj zdjęcia.

Zdjęcie warte więcej niż tysiąc słów. Istotnym czynnikiem wpływającym na pozycję strony jest obecność jej graficznych elementów. Zdjęcia nie tylko urozmaicają treść, można je również pozycjonować, a tym samym przyciągać ruch na stronę. Atutem pozycjonowania zdjęć jest to, że mogą one występować samodzielnie (w zakładce grafika) jak również pojawiać się globalnie (w zakładce wszystko), mogą również uzupełniać się z treścią wpisu, produktu czy usługi w postaci danych strukturalnych, tworząc bogaty wizualnie wynik wyszukiwania (zwanym SERP-em), który ma wyższy CTR.

Jak można opisać zdjęcie, aby było bardziej zrozumiałe dla robotów internetowych?

Warto zaznaczyć, że nie ma jeszcze takich algorytmów, które zrozumiałyby sens zdjęć. Dlatego zwracamy szczególną uwagę na ich poprawne oznaczanie atrybutami takimi jak: title - tytuł, alt - tekst alternatywny, znacznikami html - capiton, meta opisem danych strukturalnych, które np.: zawierają daty publikacji, treść, bio autora. Zdjęcia posiadają również swoje fizyczne cechy, które wpływają na ich pozycjonowanie, np.: waga, wysokość, szerokość, jakość oraz walory artystyczne. Użycie każdego z tych elementów wpływa na ich pozycję i ogólny odbiór witryny.

Dane technicznie
  • Jakością mierzoną w DPI (dots per inch)
  • Formatem (np. webp, png, jpg, tiff)
  • Rodzajem (grafiki wektorowe i rastowe)
  • Rozmiarem - im większy tym lepiej
  • Optymalizacją
  • Tłem, kolorystyką
Dane semantyczne
  • Połączeniem nazwy pliku z tytułem zdjęcia
  • Przemyślaną treścią w atrybucie alt
  • Czasem wykonania zdjęcia
  • Danymi z Schema
  • Informacjami z Exif
  • Ich twórcą

Zapewnij materiały wideo.

Wideo to najbardziej angażująca forma przekazu, która nie tylko uwiarygadnia czy budzi zaufanie, ale przede wszystkim generuje najwyższy współczynnik konwersji ze wszystkich mediów. Jako element stricte marketingowy musiał znaleźć się w naszej usłudze pozycjonowania stron www.

Kilka lat temu prowadzenie firmowego bloga nie było tylko dodatkiem do działalności, a obowiązkiem w skutecznym pozycjonowaniu stron www. Dziś firmy coraz chętniej zakładają kanały YouTube i nikogo już to nie dziwi. Kampanie wideo są najskuteczniejszym narzędziem do budowania marki. Dzięki niemu poszerzasz horyzonty, będąc w zupełnie innej przestrzeni marketingowej.

Obecność filmów na stronie internetowej od strony technicznej sprawia, że czas pobytu użytkownika znacząco się wydłuża, a właśnie jego długość jest jednym z czynników rankingowych. Oczywiście może się też przydać do analiz zachowań użytkowników. Wideo zapobiega bounce rate - współczynnikowi wyjścia. Dodatkowo obecność materiałów wideo można zwizualizować też w wynikach wyszukiwania, dając jasną informację o ich istnieniu. W dobie podcastów, gdzie użytkownikom brakuje czasu na słowo pisane, to idealne rozwiązanie.

Element wideo - obustronne korzyści

Wykorzystanie wideo to rozwiązanie dające obustronne korzyści, w którym filmy pozycjonują strony, a strony pozycjonują filmy. To rownież silny trend 2020.

Wykorzystaj dane strukturalne.

Dane strukturalne Google Rich Cards oraz Schema Rich Snippets upiększyły nam przeglądarkę grafikami, gwiazdkami, cenami, opiniami, szybkimi odpowiedziami. Wszystkie czemuś służą. Każdy rozszerzony element przykuwa wzrok, za którym podąża kursor myszki. Jesteśmy przecież wzrokowcami, kupujemy oczami. Dlatego ich poprawne zaimplementowanie w kod strony to nie trend, a obowiązek.

Rich Snippets - to rozszerzony fragment wyniku wyszukiwania, poza wcześniej wspomnianymi graficznymi elementami, posiada również informacje tekstowe - jak np.: opinie, cena, informację teleadresowe o firmie i jej usługach, zasięgu i strukturze. Implementowany jest w kodzie strony za pomocą ld+json oraz atrybutów meta.

Google Rich Cards - to kontynuacja wizualizacji wyników wyszukiwania. Obecnie funkcjonuje kilkanaście sposobów na ich przedstawienie.

Miejsca dla typów wyników wyszukiwania
  • Wydarzenia
  • Książki
  • Artykuły
  • Kursy
  • Filmy
  • Przepisy
Elementy wizualizujące wyniki wyszukiwania
  • FAQ - Najczęstsze pytania
  • Instrukcje
  • Wizytówka firmy lokalnej
  • Logo
  • Produkt
  • Pole wyszukiwania z linkami do podstron
Co wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce

Dodatkowe rzeczy wpływające na pozycję strony.

Działania w obrębie witryny (On site SEO).
  • Historia domeny
  • Wiek domeny
  • Treść wysokiej jakości
  • Aktualność treści
  • Pozyskiwanie wizytówek tzw. NAP'ów
  • Przemyślana struktura linków
  • Zdolność do mierzenia i analiz wyników
Działania poza stroną (Off site SEO).
  • Jakość i ilość konkurencji
  • Konkurencyjność słów kluczowych
  • Pozyskiwana jakość i ilość linków zewnętrznych
  • Aktywność w mediach społecznościowych
  • Marketing: SEM - marketing internetowy w wyszukiwarce, Influencer marketing, Content marketing, PR, marketing tradycyjny, marketing szeptany, growth hacking.
  • Kampanie PPC np.: Google Ads (Adwords)
Optymalizacja techniczna.
  • Szybkość wczytywania.
  • Optymalizacja kodu.
  • Responsywność i wersje mobilne.
  • SSL - certyfikat bezpieczeństwa.
  • Mapy strony, błędy 404, przekierowania 301 i 302.
  • Struktura, adresy kanoniczne.
  • przyjazne adresy url.
  • TTFB i obciążenia serwera.
  • Pierwsze renderowanie widoków.
  • critical CSS i JS.

Narzędzia do pozycjonowania od Google.

Google Analytics

Jest to narzędzie do monitorowania ruchu w tym konwersji w obrębie witryny. Pozwala ono na analizowanie zachowań użytkowników oraz ich wytypowanie celem określenia grupy docelowej z podziałem na wiek, płeć, lokalizacje itd. Narzędzie to przedstawia dane zarówno zbiorcze z podziałem na dni czy miesiące, ale również raportuje w czasie rzeczywistym, co pozwala zrozumieć czy pozycjonowanie idzie w dobrym czy w złym kierunku.

Google Search Console

To narzędzie, które pozwala monitorować pozycje poszczególnych stron, fraz, zapytań wskazując 4 najważniejsze dane Liczba kliknięć, ilość wyświetleń, średni CTR i pozycję. Dodatkowo jest to narzędzie, przez które przekazuje się informacje odnośnie zmian na stronie robotom internetowym, dodaje się tu mapy stron, monitoruje się jakość strony, jej ulepszenia, linki zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne, sprawdza się stan jej bezpieczeństwa.

Google Planer

Jest to narzędzie, które można obsługiwać w momencie wykupienia pierwszej kampanii w Google Ads. Pozwala ono na monitorowanie wolumenu słów kluczowych. Pozwala ono na ustalenie strategii pozycjonowania, jak również monitorowanie zmian w wolumenach np: w przypadku sezonowości słowa, lub zmiany trendu. Jest ono absolutnie niezbędnym narzędziem, które pozwoli na zdecydowane działania w pozycjonowaniu każdego typu witryny.

Dlaczego agencja Prodesigner?

To nie 9 lat doświadczeń czy obsługa setek firm, ani nie to, że dla nas liczą się efekty, nie obietnice.

Jesteśmy zgranym zespołem, który łączy elementy agencji interaktywnej, kreatywnej, graficznej i naturalnie agencji SEO. Wyróżniamy się kompleksowymi usługami SEO, zapewniając pozycjonowanie stron od A do Z, skupiając się przede wszystkim na budowaniu autorytetu i wiarygodności, która jest najdroższą walutą w internecie i jest realnym czynnikiem rankingowym.

To szukanie szans rozwoju, kreowanie wizerunku, pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży, nawiązywanie relacji biznesowych - tu możesz na nas liczyć.

Świadome, wielowątkowe działania budujące wysokie pozycje w Google - to nas wyróżnia.

Jak przebiega proces pozycjonowania w Prodesigner?

  • Rozmowa

    Cały proces jest pętlą, która zaczyna się od rozmów, określenia jasnych celów, wytyczania strategii marketingowych krótko i długofalowych, poszukiwaniu szans rozwoju.

  • Audyty

    Wykonujemy audyt SEO, audyt UX i UI oraz audyt treści, wskazując wszystkie elementy, które są bolączką Twojej strony. Na tym etapie badamy również konkurencję.

  • Optymalizacja

    Realizujemy kompleksową optymalizację Twojej strony na podstawie wcześniej przeprowadzonych audytów. Analizujemy również efekty zmian, które wprowadziliśmy.

  • Działania marketingowe

    Marketing internetowy to etap będący procesem, podczas którego pozyskujemy ruch na Twoją witrynę w sposób naturalny, PPC (pay per click), influencer marketing, content marketing.

Pozycjonowanie stron www - Dedykowane oferty.

Optymalizacja SEO stron

Dodatkowa oferta optymalizacji SEO to etap, w którym w techniczny sposób poprawia widoczność strony w wyszukiwarce. Pomożemy Ci w tym.

Optymalizacja strony SEO

Audyt strony SEO

Oferta analizy strony pod względem SEO określając miejsca na poprawę poszczególnych elementów strony zarówno pod względem zawartości jak i jej technicznych problemów.

Audyt strony SEO

Analiza strony pod UX

Oferujemy szeroki zakres analiz doświadczeń użytkowników, wskazujemy błędy i sposoby na ich rozwiązywanie celem poprawy współczynnika konwersji w realizacji celów.

Analiza strony UX

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Wyceny są wykonywane indywidualnie, każdy projekt wymaga odrębnego spojrzenia. Cena pozycjonowania stron zależy od wielu czynników. Oto one:

  • zasięgu prowadzonej działalności, ilości słów kluczowych i wielkości i jakości witryny
  • konkurencyjności branży i skali konkurencji
  • ilości dodatkowych usług wspierających
  • czasu pracy niezbędnej do wykonania poszczególnych zadań

Jesteśmy elastyczni co do wycen, nie mamy ustalonych widełek cenowych tym samym cennika pozycjonowania, ze względu na zbyt dużą ilość zmiennych. Jesteśmy otwarci na współpracę z małymi i średnimi firmami oraz markami osobistymi. Gwarantujemy jakość, sumienność i szczerość na każdym etapie współpracy.

FAQ - pozycjonowanie stron.

+48 727 677 100